بوشهر میزبان مسابقات دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی شد


بوشهر میزبان مسابقات دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

بوشهر- ایرنا- رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی استان بوشهر گفت: با مشخص شدن برنامه دیدارهای پارس جنوبی بوشهر در مرحله نیمه نهایی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور این باشگاه میزبان دور برگشت این مسابقات شد.

اکبر فرید روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله نیمه نهایی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد، فرش حداد اصفهان، پارس جنوبی بوشهر و موج سواران نوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقات دور رفت این مرحله از رقابت‌ها در ورزشگاه سیمرغ سمنان به میزبانی هیات فوتبال این استان برگزار خواهد شد که زمان برگزاری رقابت‏‌ها در دور رفت هشتم تا یازدهم مهر ماه است.

فرید ادامه داد: دور برگشت نیز به میزبانی باشگاه پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه دهکده گردشگری این شهر برگزار می‎شود که زمان برگزاری این مسابقات ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه تعیین شده‌است.

وی یادآور شد: پس از برگزاری مسابقات دور رفت و برگشت تیمی که در مجموع بیشترین امتیاز را کسب کند به عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دست پیدا می‏‎کند.

فرید اظهار کرد: پارس جنوبی بوشهر در فصل قبل به عنوانی نایب قهرمانی رقابت‌‏ها دست یافت و برای فصل جاری مصمم شده تا دوباره عنوان قهرمانی خود را از رقیبان پس بگیرد.

وی افزود: در این ارتباط برنامه تمرینی پارس جنوبی برای حضور مقتدرانه در مرحله نیمه نهایی با رعایت کامل پروتکل‎ها در دست نجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید