نماینده مردم بستان‌آباد: مجلس از طرح اقدام ملی مسکن حمایت می‌کند


نماینده مردم بستان‌آباد: مجلس از طرح اقدام ملی مسکن حمایت می‌کند

تبریز-ایرنا-نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس از طرح اقدام ملی مسکن گفت: در این راستا طرح 2 فوریتی تولید مسکن در خانه ملت مطرح است.

غلامرضا نوری روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ۲ فوریتی مربوط به مسکن در مجلس شورای اسلامی در راستای تدوام و تقویت اقدام ملی مسکن در جهت تامین زمین و منابع مالی برای تولید مسکن است.

وی با بیان اینکه تامین مسکن مردم دغدغه همه مسوولان است، بر لزوم هم افزایی میان دولت و مجلس برای رفع مشکل مسکن در همه شهرها و روستاهای کشور تاکید کرد.

نوری به آغاز اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بستان آباد اشاره کرد و ادامه داد: آغاز واگذاری قطعات زمین برای اجرای این طرح در بستان آباد از ظرفیت بالای این شهرستان برای اجرای طرح های مرتبط با مسکن حکایت می کند.

وی با بیان اینکه استقبال از اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح آذربایجان شرقی مناسب بوده است، بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسوولان بستان آباد برای ترغیب مردم جهت مشارکت در این طرح تاکید کرد.

وی با اشاره به توسعه برخی از روستاهای شهرستان بستان آباد و لزوم بازنگری طرح های هادی در این روستاها گفت: متاسفانه در برخی روستاهای شهرستان نزدیک به ۲۰ سال است بازنگری طرح هادی انجام نشده است.

نوری، بهسازی و آسفالت ریزی روستاهای بستان آباد را از نیازهای اساسی شهرستان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در برخی روستاهای این شهرستان، مهاجرت ها معکوس شده و لازم است زیرساخت های توسعه در تمامی روستاها فراهم شود.

سهم آذربایجان شرقی از طرح اقدام ملی مسکن ۴۱ هزار واحد مسکونی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر