حدود 11 هزار تاییدیه ایمنی برای اصناف در مشهد صادر شد


حدود 11 هزار تاییدیه ایمنی برای اصناف در مشهد صادر شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد گفت: تاکنون ١٠ هزار و ٩٣٥ فقره تاییدیه ایمنی مکان برای رده‌های مختلف اصناف فعال در این کلانشهر صادر و ابلاغ شده است.

امیر عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با صدور این تعداد تاییدیه ایمنی ظرف یک سال اخیر تاکنون، افزون بر ٦٥ درصد درخواست اصناف و شهروندان نیز در کلانشهر مشهد پاسخ مثبت گرفت و آنها موفق به اخذ تاییدیه ایمنی مکان مورد نظرشان شده‌اند.

وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد ظرف همین مدت ١٦ هزار و ٨٤٦ فقره پرونده مربوط به امور ایمنی مکانهای مختلف را تشکیل و به شهروندان در این ارتباط پاسخ داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد گفت: همچنین ٣٢ هزار و ١٥ مورد بازدید پیشگیرانه نیز از اصناف سطح شهر توسط کارشناسان سازمان انجام شد.

عزیزی افزود: هفت هزار و ٢٤٠ پرونده ساختمانی که مشکل ایمنی داشتند نیز طی یک سال گذشته تا کنون در مراحل مختلف ساخت و صدور پروانه به منظور رفع نقص تشکیل شده است.

۹۶ اتحادیه و ۱۰۵ هزار و ۶۰۷ واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در مشهد فعال است که از این تعداد ۵۵ هزار و ۴۱۹ واحد توزیعی، ۱۷ هزار و ۱۲۹ واحد تولیدی، ۱۶ هزار و ۹۲۹ واحد خدماتی و ۱۶ هزار و ۱۳۰ واحد فنی است.

هزار و ٣٠٠ آتش‌نشان در قالب ٥١ ایستگاه عملیاتی در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد