آذربایجان‌غربی رتبه دوم رضایت فعالان اقتصادی از عملکرد دستگاه های اجرایی


آذربایجان‌غربی رتبه دوم رضایت فعالان اقتصادی از عملکرد دستگاه های اجرایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس پایش ملی محیط کسب و کار توسط اتاق بازرگانی ایران، آذربایجان غربی برای دومین سال متوالی رتبه دوم بیشترین میزان رضایتمندی فعالان اقتصادی از عملکرد دستگاه های اجرایی را در سال گذشته کسب کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، نادر صادقی با بیان اینکه نتایج ارائه شده از پایش اتاق بازرگانی در شهریور امسال حاکی از جایگاه مناسب استان در محیط کسب و کار است افزود: استان علاوه بر اینکه در دو سال گذشته رتبه نخست بهبود محیط کسب و کار را به خود اختصاص داده است، در رضایتمندی فعالان اقتصادی از عملکرد دستگاه های اجرایی نیز برای دومین سال پیاپی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: نتایج پایش اتاق بازرگانی به عنوان یک واحد مستقل غیردولتی بیانگر جایگاه شاخص استان در بهبود فضای کسب و کار به عنوان یکی از مولفه های مهم سرمایه گذاری و رونق تولید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: سهولت در فرایند های اداری و سرعت در ارایه خدمات، کیفیت رسیدگی به درخواست های قانونی مراجعان، نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب رجوع و شفافیت و اطلاع رسانی در زمینه نحوه ارائه خدمات از جمله شاخص های ارزیابی بشمار می رود.

46

کد خبر 1434635

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا