اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی شد


اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی:اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس برای دومین سال متوالی دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ مراسم تقدیر از برگزیدگان خدمت جشنواره شهید رجایی با حضور کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان استاندار، مدیران کل و دیگر مسئولان استان در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست از دستگاه‌های اجرایی که بر اساس گروه بندی اعلام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بالاترین امتیاز را در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب کرده‌اند به عنوان دستگاه برتر تجلیل شد.
اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بعنوان دستگاه برتر استان درشاخص های عمومی واختصاصی درجشنواره شهید رجایی شناخته شده و از مهندس پیروز کرمی مدیر کل با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.
در این لوح تقدیر خطاب به مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آمده است
ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به طور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد، موجب پاسخگویی و ارتقای اعتماد عمومی به عملکرد آنها خواهد شد، به همین منظور عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه های اجرایی استان در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوطه، ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه به عنوان دستگاه برترشناخته شد . بدینوسیله از تلاش های ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کارکنان آن دستگاه و کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نماییم.
امید است با استعانت از ایزد منان در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) با استمرار تلاش ها شاهد توفیقات روز افزون آن دستگاه در انجام بهتر وظایف و مأموریت های محوله باشیم.

46

کد خبر 1434655

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی