برگزاری بیش از 247 ویژه برنامه دفاع مقدس در رودسر


برگزاری بیش از 247 ویژه برنامه دفاع مقدس در رودسر

فرمانده سپاه رودسر، از برگزاری بیش از 247 ویژه برنامه دفاع مقدس در سطح شهرستان و بخش های رودسر خبر داد و اضافه کرد: شهرستان رودسر 700 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

سرهنگ محمداسماعیل حسنی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در مقابل دنیا ایستادیم و با قدرت و شجاعت و درایت از سرزمین اسلامی خودمان حراست کردیم.

وی با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، افزود: به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان امروز سر سفره انقلاب نشسته ایم و از عزت و اقتدار و امنیت و آرامش برخوردار هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رودسر، امنیت را مهمترین دستاورد دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: اگرچه امروز با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، اما امنیت ما مثال زدنی است، زیرا ایران در یک منطقه جغرافیایی واقع شده که آتش جنگ به واسطه توطئه های دشمنان ما را محاصره کرده و سوریه و عراق و یمن و افغانستان گرفتار جنگ هستند. در واقع دشمنان با برنامه های بلندمدت خود می خواهند کار جمهوری اسلامی را یکسره کنند، اما مانند ۴۲ سال گذشته ناکام خواهند شد.

حسنی، با بیان اینکه دفاع مقدس موجب شد امروز در عرصه نظامی حرف برای گفتن داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ایران از نظر دفاعی و تجهیزات نظامی در منطقه و دنیا قدرتمند است، در حالی که در دوران دفاع مقدس دستان ما خالی بود و حتی سین خاردار نداشتیم، اما در حال حاضر توان علمی و فناوری ما در عرصه نظامی دشمن را به عقب رانده است.

وی شهدا را بهترین فرزندان این سرزمین دانست و گفت: شهدا در کربلای ایران کار حسینی کردند و اکنون وظیفه ماست که رسالت زینبی خودمان را انجام دهیم و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های بعدی منتقل کنیم.

فرمانده سپاه رودسر، جوانان و نوجوانان را نیازمند الگوگیری از رشادت ها و فداکاری ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان دانست و بیان کرد: باید در راستای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه گام برداریم.

وی با بیان اینکه گیلان ۸۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب و ارزش های اسلامی کرده است، متذکر شد: شهرستان رودسر نیز ۷۰۰ شهید دارد و لذا هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای معرفی این شهداست.

حسنی، دفاع مقدس را متعلق به همه مردم دانست و خاطرنشان کرد: شهدا عامل اقتدار و عزت و سرافراز ما در جهان هستند و لذا شعار محوری چهلمین سالگرد دفاع مقدس «ما قوی هستیم» است.

وی از برگزاری بیش از ۲۴۷ ویژه برنامه دفاع مقدس در سطح شهرستان و بخش های رودسر خبر داد و اضافه کرد: افتتاح ۱۸ واحد مسکن محرومین به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد ریال، بهره برداری از سه پایگاه مقاومت بسیج، ایجاد کاروان سیار روایتگری دفاع مقدس، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، برپایی اردوهای جهانی یک روزه ویژه بسیجیان، رژه موتوری و خودرویی، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع هفته دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان، قدردانی از سربازان، گلباران مزار شهدا تحت عنوان «میهمانی لاله ها»، شب های خاطره دفاع مقدس، اهدای بسته های معیشتی و لوازم التحریر و... از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...