کمدی تازه «جاش گرینبام» در آستانه اکران سینما‌های هالیوود


کمدی تازه «جاش گرینبام» در آستانه اکران سینما‌های هالیوود

فیلم سینمایی «بارب و استار به ویستا دلمار می‌روند» به کارگردانی جاش گرینبام و نویسندگی کریستن ویگ و انی مامولو اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از 16 ژوئیه 2021 توسط لاینزگیت آغاز خواهد کرد.

کمدی تازه «جاش گرینبام» در آستانه اکران سینما‌های هالیوود
فیلم سینمایی «بارب و استار به ویستا دلمار می‌روند» به کارگردانی جاش گرینبام و نویسندگی کریستن ویگ و انی مامولو اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ توسط لاینزگیت آغاز خواهد کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو دوست صمیمی به نام‌های بارب و استار برای اولین بار شهر خود را ترک می‌کنند تا برای تعطیلات به ویستا دلمار فلوریدا بروند. اما در این سفر درگیر ماجراجویی، عشق و نقشه یک شخصیت شرور برای کشتن تمام مردم شهر می‌شوند.

انی مامولو در نقش بارب، کریستن ویگ در نقش استار، جیمی درنان در نقش ادگار، وندی مک‌لندن کاوی در نقش میکی رولت، دیمون وینس جونیور، ونسا بایر، فورچون فیمستر؛ فیلیس اسمیت و مایکل هیچکاک در نقش گری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم درباره بارد و استار دو دوست صمیمی است، که شهر کوچک خود را ترک کرده و راهی سفری تفریحی به منطقه‌ای دوردست به نام ویستا دل مار می‌شوند. این شهر تعداد کمی سکنه دارد. در این مکان است که این دو با نیروی شروری رودررو می‌شوند که قصد قتل عام اهالی شهر را دارد.

جاسوسی که در شهر زندگی می‌کند، می‌تواند به این دوستان صمیمی کمک کند تا با نیروی شر داستان مبارزه کنند. جاش گرینبام فیلم را با هزینه‌ای ۳۰ میلیون دلاری کارگردانی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر