مسئولان فرهنگی دست از شعار‌های بی‌خاصیت بردارند


مسئولان فرهنگی دست از شعار‌های بی‌خاصیت بردارند

امیر سیدزاده در حمایت از تولید فیلم‌هایی با موضوع دفاع مقدس گفت: مسئولان دست از شعار‌های بی‌خاصیت بردارند و وارد گود عملگرایی شوند.

مسئولان فرهنگی دست از شعار‌های بی‌خاصیت بردارند

سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما درباره دلیل ساخته نشدن فیلم‌های دفاع مقدس و در حاشیه نگه داشتن آن، در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: متأسفانه هفته دفاع مقدس عملاً به خاطره‌ها پیوسته است؛ آن هم در کشوری که باید نام شهدا را در طول سال زنده نگه داشت. ما در طول جنگ تحمیلی، سیصد هزار شهید داشته‌ایم. پس هفته دفاع مقدس یعنی یادآوری خون‌های زیادی که برای این کشور و ماندن آن روی زمین ریخته شده است.

تهیه کننده «تعارض» ادامه داد: پرداختن به این عزیزان نیاز به یک همت عملی و اراده ملی دارد اما متاسفانه به علت گرفتاری‌های اقتصادی و ناتوانی مسئولان فرهنگی و متولیان امور هنر و نمایش و سینما، بعد از دهه شصت و اوایل دهه هفتاد اثر درخور شأنی در حوزه دفاع نقدس ساخته نشد.

این تهیه‌کننده اظهار کرد: مسئولان دست از شعار‌های بی خاصیت بردارند و وارد عملگرایی شوند. پول‌هایی که باید در حوزه ساخت آثار سینمایی دفاع مقدسی هزینه شود، در جا‌هایی صرف می‌شود که هیچ فایده‌ای ندارد. مسئولان باید همت عالی کرده و به خون شهید به عنوان دین و اصالت نگاه کنند و در حوزه سینما و تلویزیون آثاری مناسب با شأن شهادت و شهید تولید شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها