اعتراض تیم دوکوهه اندیمشک به تصمیم هیات فوتبال خوزستان


اعتراض تیم دوکوهه اندیمشک به تصمیم هیات فوتبال خوزستان

سرپرست تیم فوتبال دوکوهه اندیمشک گفت: به تصمیم هیات فوتبال خوزستان مبنی بر اعلام تیم فرهنگ رامهرمز به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال استان و نماینده خوزستان در لیگ دسته سه کشور معترض هستیم.

شهرام شکریان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: تیم دوکوهه اندیمشک با اختلاف شش امتیاز نسبت به تیم فرهنگ رامهرمز در رده دوم لیگ برتر فوتبال استان قرار داشت و در حالی‌که شش بازی تا پایان مسابقات باقی مانده بود، لیگ به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد اما در تصمیمی از سوی هیات فوتبال، روز گذشته اعلام شد که تیم فرهنگ رامهرمز به عنوان قهرمان لیگ و نماینده خوزستان در لیگ دسته سه فوتبال کشور انتخاب شده است.

وی ادامه داد: ما به این تصمیم معترض هستیم و معتقدیم که حق تیم ما ضایع شده است و هیات فوتبال باید پاسخگو باشد زیرا شش بازی یعنی ۱۸ امتیاز باقی مانده بود و این‌که بیایند و در چنین شرایطی یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنند، درست نیست. چطور برای معرفی تیم قهرمان لیگ برتر جوانان استان قرار است ادامه مسابقات بین چهار تیم مدعی برگزار شود اما چنین تصمیمی را برای لیگ بزرگسالان نمی‌گیرند.

سرپرست تیم فوتبال دوکوهه اندیمشک خاطر نشان کرد: پای امتیازات باقیمانده زیادی در میان است و ما به این تصمیم معترض هستیم. ما خواستار این هستیم که مسابقات لیگ برتر بین چهار تیم مدعی ادامه پیدا کند و حق به حق‌دار برسد. به هر حال ما از تصمیم‌ گرفته شده توسط رئیس هیات فوتبال خوزستان گله‌مند هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت