رفع نیاز مسکن شهر آبیز در قالب نیازسنجی‌ها و تهیه بانک اطلاعاتی


رفع نیاز مسکن شهر آبیز در قالب نیازسنجی‌ها و تهیه بانک اطلاعاتی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از رفع نیاز مسکن شهر آبیز در قالب چند برنامه کاری خبر داد.

سیدکمال‌الدین میر جعفریان، امروز یکشنبه ۳۰ شهریور در جلسه بررسی طرح هادی آبیز گفت: در این جلسه، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از حوزه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای استان و همچنین فرماندار شهرستان به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبیز به ارائه طرح های خود در این زمینه پرداختند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بعد از طرح مباحث کارشناسی مقرر شد از ظرفیتهای موجود شهر حداکثر استفاده را ببریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: تعیین تکلیف واحدهای نیمه کاره رها شده، املاک واگذاری شده با کاربری مسکونی بلا اقدام و همچنین واحدهای فرسوده از موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

میرجعفریان افزود: چنانچه در قالب درجاسازی در این گونه واحدها نیاز مسکن شهر رفع نشود، نیازسنجی‌های واقعی صورت می‌گیرد تا مشکل مسکن اهالی آبیز حل شود.

وی یادآور شد: دستگاه‌های متولی مکلف شده‌اند طی جلسات کارشناسی و پایش و بررسی‌های میدانی، نیازهای واقعی را رصد کرده و بانک اطلاعاتی جامعی در این زمینه تهیه کنند.

جلسه بررسی طرح هادی آبیز، پیرو سفر چند روز گذشته استاندار به این شهر و ابلاغ دستورات لازم مبنی بر رفع مشکل تأمین زمین و احداث مسکن مورد نیاز اهالی شهر برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک