نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین: اسرائیل رژیم ناهمگون در پیکره منطقه است


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین: اسرائیل رژیم ناهمگون در پیکره منطقه است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مردم فلسطین از فرزندان واقعی منطقه هستند و اسرائیل رژیم ناهمگون در پیکره منطقه...

به گزارش خبرنگار پارلمانی، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در حاشیه نشست امروز یکشنبه (30 شهریور ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: جمهوری اسلامی ایران پایگاه اصلی خیزش اسلامی در منطقه و از مهمترین کشورهای منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی بیگانگان اصلی منطقه هستند، افزود: مردم فلسطین از فرزندان واقعی منطقه هستند و اسرائیل رژیم ناهمگون در پیکره منطقه است. متاسفانه برخی از حکام کشورهای عربی اقداماتی مثل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند که برای منطقه به ویژه مردم فلسطین مضر است.

ابوشریف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت دانست و تصریح کرد: ما به دنبال طرح‌هایی هستیم که با این اقدامات مقابله کنیم. متاسفانه از زمانی که ترامپ به قدرت رسید، برجام را پاره کرد و سپس محاصره شدید اقتصادی علیه ایران صورت گرفت و فشار اقتصادی بر مردم منطقه و فلسطین افزایش یافت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران یادآور شد: مستکبرین هر روز توطئه‌‌های جدید مانند معامله قرن، الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی و در نهایت هم عادی سازی کشورهای عربی با اسرائیل را دنبال می‌کنند لذا ما در جلسه با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس اقدامات مقابله با این مسئله را بررسی کردیم و به نظر می‌رسد که این جلسات باید ادامه داشته باشد.

ابوشریف در پایان تاکید کرد: وحدت امت اسلامی مهمترین نکته برای مقابله با این روند به ویژه عادی سازی است هرچند اراده ملت‌ها در دست رژیم‌های خیانت کار است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...