تهیه 250 بسته معیشتی از موقوفات لار در طرح «شمیم حسینی»


تهیه 250 بسته معیشتی از موقوفات لار در طرح «شمیم حسینی»

قاسم پور گفت: در اجرای طرح «شمیم حسینی» در لارستان از محل موقوفه «نظرعلی بیگ»، 250 بسته معیشتی به ارزش 300 میلیون ریال برای کودکان و مادران دارای سوء تغذیه تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد قاسم پور»، امروز (یکشنبه 30 شهریور) با اشاره به اجرای طرح «شمیم حسینی» در لارستان به خبر نگاران گفت: 250 بسته معیشتی از موقوفات لار در قالب این طرح به کودکان و مادران دارای سوء تغذیه اهدا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان افزود: این بسته ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی منطقه لار و پزشکان و کادر درمان در اختیار خانواده های بی بضاعت دارای فرزندان و مادران دارای سوء تغذیه قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب 250 بسته حاوی رب گوجه فرنگی، سویا، بسته های بزرگ بیسکوییت مادر، برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه شده است.

قاسم پور با تاکید بر شیوع کرونا و اقدامات انجام شده در حوزه نیت واقفان بیان کرد: در این شرایط که امکان طبخ و توزیع غذا و اجرای نیت موقوفات به شکل سنتی میان عزاداران وجود ندارد بخشی از اجرای نیات موقوفات به صورت بسته های معیشتی و سبد ارزاق اجرا می شود.

وی اعلام کرد: بسته های معیشتی توزیع شده میان مادران و کودکان بی بضاعت دارای سوء تغذیه در لار از محل موقوفه «نظرعلی بیگ» تهیه شده است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو