دشمنان قصد دارند برای انتخابات آینده نیروهای ارزشی و انقلابی را به خود مشغول کنند


دشمنان قصد دارند برای انتخابات آینده نیروهای ارزشی و انقلابی را به خود مشغول کنند

تولیت حوزه علمیه نورالاصفیاء گفت: دشمنان قصد دارند برای انتخابات آینده نیروهای ارزشی و انقلابی را به خود مشغول کنند، یکی از مصادیق طراحی پشت صحنه دشمن علیه نیروهای انقلابی در قضیه حجت‌الاسلام پناهیان مشاهده شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» امروز در دومین نشست از سلسله نشست‌های بصیرتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی طرح‌های زیادی در راستای نفوذ انجام داده است.

وی با بیان اینکه محور مقاومت از ثمرات انقلاب اسلامی است، افزود: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی هزینه‌های فراوانی کردند که یکی از آنها ایجاد گروه‌های تکفیری داعش در مقابل محور مقاومت بود که به حول و قوه الهی شکست خوردند.

تولیت حوزه علمیه نورالاصفیاء با بیان اینکه دشمنی ایران و آمریکا راهبردی است و با مذاکره برطرف نمی‌شود، اظهار کرد: برجام دشمنی آمریکا با کشورمان ایران را به خوبی نشان داد؛ دشمن هیچ گاه با مذاکره دست از دشمنی خود برنمی‌دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان اینکه امروز دشمن قصد دارد از جریان نفوذی در کشورمان بیشترین بهره برداری را داشته باشد، گفت: دشمنان قصد دارند برای انتخابات آینده نیروهای ارزشی و انقلابی را به خود مشغول کنند، یکی از مصادیق طراحی پشت صحنه دشمن علیه نیروهای انقلابی در قضیه حجت‌الاسلام پناهیان مشاهده شد.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه رژیم صهیونیستی این دشمن انسانیت و بشریت در زمینه نفوذ مهارت دارد، ابراز کرد: دشمن در جریان نفوذ دنبال پذیرش جایگاه کدخدا، تلاش برای تخریب ظرفیت‌های داخلی، ایجاد اشتباه محاسباتی، پیوند زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت‌گیری‌های سیاسی و تأکید بر تغییر سیاست‌های خارجی به بهانه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل مشکلات اقتصادی کشور ضعف در بخش مدیریتی است، اظهار کرد: دشمنان در جریان نفوذ با عملیات روانی دنبال این هستند که نخبگان، مسئولان و تصمیم‌گیران در انتخابات آینده دچار اشتباه محاسباتی شوند.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس