گرامیداشت اربعین بر همگان لازم است


گرامیداشت اربعین بر همگان لازم است

رحیمی با اشاره به اینکه گرامیداشت اربعین بر همگان لازم است و باید مناسب سازی شهری را شاهد باشیم، گفت: رسانه ها باید در راستای گرامیداشت اربعین تولید محتوا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (یکشنبه ٣٠ شهریور) در جلسه ستاد اربعین حسینی گفت: مردم ایران زمین و فارس، در تمام برنامه های ایام محرم، شعور و شور را به نمایش گذاشتند و در آینده پیش رو هم در ماه صفر هم همین خواهد بود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه سلامت مردم عزیز برای نظام و دولت از اهمیت فراوانی برخوردار است، تاکید کرد: به نظر کشور عراق مبنی بر عدم پذیرش زوار در راستای حقوق کشور همسایه، احترام می گذاریم.

وی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد اربعین حسینی لازم الاجراست، تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب (مد ظله العالی) اصل قراردادن ستاد ملی کرونا را مورد توجه قرار دادند که حجتی است برای افرادی که دل در گرو امام حسین (ع) دارند.

رحیمی با اشاره به اینکه بیماری کرونا هر روز به گونه ای نمود پیدا می کند و به هیچ کس هم رحم ندارد، یادآور شد: امروز دسترسی به دارو در وضعیت تحریم سخت تر کرده است.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت اربعین بر همگان لازم است و باید مناسب سازی شهری را شاهد باشیم، یادآور شد: رسانه ها باید در راستای گرامیداشت اربعین تولید محتوا کنند.

استاندار فارس از هیئت ها، مداحان، مبلغان دینی، فرمانداران و بخشداران خواست تا موضوع عدم حرکت کاروان به سوی کربلای معلی را به مردم اطلاع رسانی کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)