پرچمدار جدید وان پلاس به زودی عرضه می شود


پرچمدار جدید وان پلاس به زودی عرضه می شود

وان‌پلاس در شبکه‌های اجتماعی خود از عرضه OnePlus 8T 5G، پرچمدار جدید این شرکت، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وان‌پلاس تأیید کرده است که به‌زودی پرچم‌دار بعدی خود را عرضه می‌کند. این شرکت برای پرده‌برداری از نام محصول جدید خود از شبکه‌های اجتماعی توئیتر و اینستاگرام استفاده کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده به وسیله شرکت مذکور، پرچم‌دار OnePlus 8T 5G به‌زودی عرضه خواهد شد. قبلا گفته شده بود که عرضه گوشی جدید وان‌پلاس برای ۲۳ مهر برنامه‌ریزی شده است.

در ادامه پست منتشر شده در توئیتر هندی وان‌پلاس را مشاهده می‌کنید:

پرچمدار جدید وان پلاس به زودی عرضه می شود

روز شنبه یک صفحه اختصاصی برای OnePlus 8T 5G در وب‌‌سایت OnePlus' India راه‌ اندازی شد. در این صفحه تبلیغی وجود دارد که از احتمال برنده شدن یک فرد خوش‌شانس در قرعه‌کشی وان‌پلاس خبر می‌دهد. اعلام شده است که جایزه این قرعه‌کشی، پرچم‌دار جدید این شرکت است که به‌زودی به بازار می‌رسد. یک ویدئوی تبلیغاتی نیز با بازی بازیگر معروف سینمای هالیوود، رابرت داونی جونیور، در این صفحه قرار دارد؛ این فرد سفیر برند وان‌پلاس است.

پرچمدار جدید وان‌پلاس تنها در هندوستان به فروش می‌رسد

درحال‌حاضر، این شرکت چینی تولیدکننده تلفن همراه تنها در هندوستان OnePlus 8T 5G را تبلیغ می‌کند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، Amazon India نیز وظیفه فروش این محصول در هندوستان را برعهده دارد و حتی صفحه‌‌ی ویژه‌ای را به این محصول اختصاص داده است. هنوز اطلاعات و تبلیغات این محصول در سایر پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های وان‌پلاس دیده نشده است.

پرچمدار جدید وان پلاس به زودی عرضه می شود

چه انتظاراتی از OnePlus 8T 5G داریم؟

عموما شرکت وان‌پلاس در سری T، به پرچمداران جدیدی که در نیمه اول سال عرضه می‌شوند به‌روزرسانی‌های اندکی اضافه می‌کند. البته انتظار می‌رود شاهد چند به‌روزرسانی جدید در بخش‌های مختلف OnePlus 8T 5G باشیم. به‌عنوان مثال، رندرهای فاش شده از این دستگاه نشان می‌دهد که یک ماژول دوربین بسیار زیبا مانند آنچه در گلکسی S20 قرار دارد در پشت این گوشی هوشمند تعبیه شده است.

همچنین گفته می‌شود پرچم‌دار جدید وان‌پلاس از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این مسئله یعنی گوشی جدید وان‌پلاس نسبت به OnePlus 8 Pro که دارای قدرت شارژ ۳۰ واتی بود، پیشرفت خوبی داشته است. قسمت جلوی گوشی احتمالاً همان نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی وان پلاس ۸ را خواهد داشت، البته نرخ‌ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتز اعلام شده است.

همچنین به‌نظر می‌رسد حفره‌ی درون صفحه‌نمایش OnePlus 8T 5G دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این دستگاه را درون خود جای داده است. دوربین اصلی پرچم‌دار آینده وان‌پلاس نیز احتمالا از چهار حسگر و لنز مختلف تشکیل شده است که به ترتیب ۴۸، ۱۶، ۵ و ۲ مگاپیکسل کیفیت دارند. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند؛ شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده‌اند از نبود تراشه به‌روزرسانی شده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در این دستگاه خبر می‌دهند. البته تبلیغی که به‌تازگی از این دستگاه منتشر شده روی سرعت بالای آن تمرکز دارد، درنتیجه می‌توان کمی برای دیدن نسخه پلاس این تراشه در OnePlus 8T 5G امید داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور