دختری که برای دریافت حق بیمه دستش را با اره قطع کرد!


دختری که برای دریافت حق بیمه دستش را با اره قطع کرد!

دختر جوان اسلوویایی که اقدام به بریدن دست خود کرده بود، به همراه نامزدش و به جرم کلاهبرداری از بیمه، محکوم و زندانی شدند.

دختری که برای دریافت حق بیمه دستش را با اره قطع کرد!
براساس اخبار منتشر شده در سایت‌های خارجی، مدتی پیش یک دختر جوان اهل اسلووی طی اقدامی عامدانه و با همکاری نامزدش، دست خود را قطع کرده تا با این کار، مبلغ قابل توجهی را به ارزش یک ملیون و دویست هزار دلار از بیمه‌ای که تحت پوشش آن بوده دریافت کند.

هرچند که این زوج ادعا می‌کنند قطع شدن دست جورجیا آدلسیک به طور اتفاقی و هنگام بریدن شاخه‌های درختان در خانه رخ داده، اما شواهد ارائه شده در دادگاه نشان می‌د‌هد نامزد وی از روز قبل در یک جستجوی اینترنتی به دنبال دست مصنوعی بوده و جورجیا نیز پیش از آن با پنج شرکت بیمه قرارداد بسته تا بعد از این اتفاق موفق به دریافت مبلغ بالایی از آن‌ها شود.

همچنین گفته شده آن‌ها به منظور اطمینان از دائمی بودن قطع عضو و عدم امکان بهبودی آن، هنگام مراجعه به بیمارستان، دست جورجیا را همراه خود نیاورده بودند، اما به هر حال پیوند دوباره دست وی با موفقیت انجام شد. سرانجام بعد از حدود یک سال، با ارائه اسناد و مدارکی در جلسات دادگاه، این دو نفر به دلیل اقدام به کلاهبرداری از بیمه مجرم شناخته شده و به این ترتیب، جورجیا به ۲ سال و نامزدش نیز به ۳ سال حبس محکوم شدند.

جورجیا آدلسیک، اما با اشاره به اینکه هیچ کس نمی‌خواهد فلج شود و جوانی‌اش با این کار تباه شده می‎گوید: "من دستم را در سن ۲۰ سالگی از دست دادم. فقط من می‌دانم که چگونه این اتفاق افتاده است. "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور