برگزاری مسابقه دلنوشته به شهید و نمایشگاه مجازی کتاب در آستارا


برگزاری مسابقه دلنوشته به شهید و نمایشگاه مجازی کتاب در آستارا

آستارا - ایرنا - اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آستارا با همکاری آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان مسابقه دل نوشته شهید را برگزار و اداره کتابخانه‌های این شهرستان، نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس را دایر کرد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آستارا روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دانش‌آموزان دبیرستان‌های آستارا می‌توانند تا هفتم مهرماه با ارسال دلنوشته‌ های خود به شهیدان در این مسابقه شرکت کنند.

یوسف هدایتی افزود: دانش‌آموزان دلنوشته‌های خود را بر روی یک طرف کاغذ A۴ نوشته و از طریق سیستم شاد به گروه درس نگارش ارسال یا به مدایران مدارس ارائه کنند و نویسندگان برتر در قالب آئینی تجلیل خواهند شد.

وی اظهار کرد: مسابقه دلنوشته به شهید با هدف زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ‌ویژه بین دانش‌آموزان برگزار می ‌شود و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آستارا تا پایان هفته جاری ۱۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا هم گفت: در قالب نمایشگاه مجازی کتاب، هفت عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت تا پایان هفته دفاع مقدس در صفحات مجازی اداره کتابخانه های عمومی آستارا معرفی خواهد شد.

آرزو عباس زاده افزود: کتابداران هم رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به صورت مجازی قصه گویی می کنند و این برنامه ها با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ شهادت برگزار می شود.

۳۱ شهریور سالروز حمله نظامی عراق به ایران آغاز هفته دفاع مقدس است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۱۸ هزار دانش آموز در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و چهار کتابخانه آن، از ۶۰ هزار نسخه کتاب و بیش از ۲ هزار عضو برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس