500 واحد مسکن محرومین کردستان هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد


500 واحد مسکن محرومین کردستان هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد

سنندج‌ - ایرنا - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 500 واحد مسکن ویژه محرومین این استان که توسط سپاه در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی ساخته شده در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، سردار سیدصادق حسینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این هفته همچنین مراحل ساخت ۲۹۱ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط سپاه کردستان آغاز می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اضافه کرد:‌ باید از تجربیات گرانبهای دوران دفاع مقدس برای بازسازی کشور استفاده کنیم که سپاه در این راستا نقش عمده‌ای در سازندگی کشور دارد و هر آنچه در توان دارد را بکار می‌گیرد.

سردار حسینی اضافه کرد: برنامه‌های این هفته دفاع مقدس در کردستان با توجه به شیوع کرونا متفاوت برگزار می‌شود اما ۶۰ عنوان و ۷۰۰ مورد برنامه در استان برگزار خواهد شد که حضور در مزار شهدا، انجام اقدامات درمانی رایگان، حضور در نمایشگاه دفاع مقدس برخی از این برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: سپاه در دوران دفاع مقدس وظیفه عمده‌ای بر عهده داشت و یکی از محورهای اساسی حضور در جنگ و پیروزی بود که هم در دفاع و هم در تهاجم در عملیات‌های آبی و خاکی حضور پررنگ داشته است و امروز شاهد هستیم کسانی از انقلاب اسلامی همچون سردار سلیمانی تبدیل به مکتب و الگو در جهان شده‌اند.

فرمانده بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه‌ امروز رسانه و فضای مجازی حرف اول را می‌زند و می‌تواند هنرمندانه اثرگذار باشد، تاکید کرد: ایران اسلامی در مقابل یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای قرار دارد و تلاش می‌کنند فرهنگ استقامت و روح سلحشوری را از ملت بگیرند.

سردار حسینی گفت: باتوجه به تلاش آمریکای ظالم و جهان خوار برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران اگر شورای امنیت این تحریم‌ها را مصوب کند مجلس شورای اسلامی هم باید با یک طرح سه فوریتی کاملا از برجام خارج شویم.

۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه هفته دفاع مقدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس