راه‌یاب ملل کردستان مقابل صدرنشین لیگ شکست خورد


راه‌یاب ملل کردستان مقابل صدرنشین لیگ شکست خورد

سنندج  - ایرنا  - تیم راه‌یاب ملل نماینده استان کردستان در لیگ برتر والیبال کشور، عصر یکشنبه در بازی خارج از خانه با نتیجه سه بر صفر مقابل سایپا صدرنشین مسابقات، شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم پرستاره سایپا که ۲ بازی قبلی خود را نیز با بُرد پشت سر گذراده بود، این هفته مقابل شاگردان آرش صادقیانی که هفته‌های اول و دوم را مقابل رقبای خود با باخت پشت سرگذاشته بودند، کار سختی نداشت.

ست‌های اول و دوم این بازی هر دو با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و ست سوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به پایان رسید تا سایپا سومین برد خود و راهیاب ملل نیز سومین باخت پی در پی خود را کسب کنند.

در این بازی که به مدت یک ساعت و ۲۷ دقیقه به طول انجامید، اصغر نجفی بازیکن شماره ۱۰ تیم راه‌یاب ملل کردستان کارت زرد دریافت کرد، ضمن اینکه تیم راه‌یاب در ست دوم با کارت زرد تاخیر در ورود به زمین نیز مواجه شد.

احمد سرمست به عنوان داور اول، قضاوت بازی را برعهده داشت محمدرضا آقایی به عنوان داور دوم، بهرام سلیمانی به عنوان ناظر فنی و اسماعیل صباغ به عنوان ناظر داوری حضور داشتند و سعید درخشنده هم ناظر ویژه این دیدار بود.

بازی بعدی تیم راه یاب ملل کردستان در هفته چهارم لیگ برتر، دوم مهر با تیم شهروند اراک در استان کردستان برگزار میشود.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۵ تیم شهرداری ورامین، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری ارومیه، پیکان تهران، شهرداری گنبد کاووس، شهرداری قزوین، هورسان رامسر، آذر باتری ارومیه، خاتم اردکان، سایپا تهران، شهداب یزد، فولاد سیرجان، راه‌یاب ملل کردستان، لبنیات هراز آمل و شهروند اراک حضور دارند.

تیم راه یاب ملل کردستان که در فصل گذشته این مسابقات با نام راه یاب ملل مریوان حضور پیدا کرده بود پس از فراز و نشیب فراوان بر سر حضور و یا عدم حضور در لیگ برتر بدلیل نبود حامی مالی در واپسین لحظات و در فاصله کمتر از یک هفته به شروع مسابقات با هدف حفظ سهمیه استان و روشن ماندن چراغ والیبال کردستان به عنوان تیم پانزدهم لیگ بسته شد، این در حالی است که سایر تیم ها نه تنها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند بلکه تمرینات آمادگی خود را به اتمام رسانده و هر کدام به منظور آمادگی بیشتر مسابقات دوستانه نیز داشته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی