صحبت های ستاره پیشین پرسپولیس درباره تقابل سرخ ها با الدحیل


صحبت های ستاره پیشین پرسپولیس درباره تقابل سرخ ها با الدحیل

محمد نصرتی ، سرمربی جدید تیم چوکای تالش گفت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد زیرا توانست در 2 بازی حساس مقابل التعاون بردهای خوبی به دست آورد. این بازی ها سبب افزایش اعتماد به نفس پرسپولیسی‌ها شد و از طرفی هماهنگی بازیکنان جدید تیم را با نفرات قبلی بالا برد. نوشته صحبت های ستاره پیشین پرسپولیس درباره تقابل سرخ ها با الدحیل اولین بار در پارس...

صحبت های ستاره پیشین پرسپولیس درباره تقابل سرخ ها با الدحیل

محمد نصرتی: پرسپولیس باید مقابل الدحیل باهوش تر عمل کند
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۵
صحبت های ستاره پیشین پرسپولیس درباره تقابل سرخ ها با الدحیل

محمد نصرتی ، سرمربی جدید تیم چوکای تالش گفت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد زیرا توانست در ۲ بازی حساس مقابل التعاون بردهای خوبی به دست آورد. این بازی ها سبب افزایش اعتماد به نفس پرسپولیسی‌ها شد و از طرفی هماهنگی بازیکنان جدید تیم را با نفرات قبلی بالا برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی درباره انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم چوکای تالش اظهار داشت:

پس از پیشنهاد مسئولان این باشگاه با هم مذاکره کردیم و در نهایت به توافق رسیدیم. ان‌شاءالله بتوانیم فصل خوبی داشته باشیم. شناخت خیلی خوبی روی لیگ یک دارم و در فصل گذشته که سرمربی گل ریحان البرز در این رقابت‌ها بودم در ۲۱ بازی شکست نخوردیم و قهرمان نیم‌فصل شدیم.

وی افزود:

چوکا پتانسیل و هواداران خیلی خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم تیم خیلی خوبی ببندیم و این تیم را به روزهای اوجش که سال‌ها است از آن جدا شده برگردانیم.

سرمربی جدید تیم چوکا در ادامه با اشاره به لزوم حمایت هواداران از این تیم توضیح داد:

‌ امیدوارم هرچه سریع‌تر واکسن کرونا کشف شود تا شرایط برای حضور تماشاگران تمام تیم‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم شود. هواداران برای هر تیمی جزو مهم‌ترین ارکان موفقیت محسوب می‌شوند. چوکا هم از این قاعده مستثنی نیست. هواداران پرشور قوت قلبی برای چوکا و خود من هستند. امیدوارم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم. هواداران هم با حمایت خود وضعیتی را فراهم کنند تا چوکا به سال‌های خوبش بازگردد.

نصرتی درباره دستیاران خود در تیم چوکا عنوان کرد:

با برخی مربیان صحبت کرده‌ و ان‌شاءالله در ۲-۳ روز آینده کادر فنی‌ام را می‌بندم.

وی درباره هدف‌گذاری این تیم برای فصل آینده لیگ دسته یک گفت:

زمانی که در گل ریحان حضور داشتم تیمی بستیم که توانست در زمان حضور من نتایج خیلی خوبی بگیرد. به خواست خدا و تلاش بچه‌ها روزهای خوبی در تیم کرجی داشتیم. تفاوت گل ریحان با چوکا بدون تماشاگر بودن آن تیم است اما می‌خواهیم در چوکا هم همین روند را ادامه دهیم و قصد داریم در این تیم همانند گل ریحان تا روزهای پایانی فصل مدعی صعود باشیم.

سرمربی تیم چوکا افزود:

‌ امیدوارم زیرساخت‌های شهر تالش با قول‌های مساعدی که مدیرعامل و مالک باشگاه داده‌اند مهیا شود زیرا ورزشگاه پوریای ولی تالش مشکلاتی دارد. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به این ورزشگاه ایراداتی گرفتند که ان‌شاءالله برطرف شود و بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

نصرتی درباره اینکه آیا در فینال رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل استقلال ملاثانی روی نیمکت چوکا می‌نشیند، توضیح کرد:

این بازی روی نیمکت نمی‌شینم و به احتمال فراوان سعی می‌کنم دیدار با ملاثانی را از روی سکوها تماشا می‌کنم تا بتوانم چوکا را خیلی خوب ببینم. تیم فعلی برای فصل قبل است و به همین دلیل باید شناخت خوبی از بازیکنانش کسب کنم.

وی تصریح کرد:

باید از زحمات فرشاد پیوس برای چوکا تشکر کنم زیرا با تلاش‌های وی چوکا توانست لیگ برتری شود و به همین دلیل باید از پیوس قدردانی شود و برای این مربی هم در ادامه کار آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل الدحیل قطر گفت:

پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد زیرا توانست در ۲ بازی حساس مقابل التعاون بردهای خوبی به دست آورد. این بازی ها سبب افزایش اعتماد به نفس پرسپولیسی‌ها شد و از طرفی هماهنگی بازیکنان جدید تیم را با نفرات قبلی بالا برد.

نصرتی افزود:

بازی اول با التعاون حساسیت و استرس خاصی داشت زیرا پرسپولیس از ۲ بازی قبلی‌اش فقط یک امتیاز کسب کرده و بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده بودند. به همین دلیل بازی رفت خیلی سخت و مهم بود اما پرسپولیس در دیدار برگشت با التعاون روان‌تر بازی کرد. به هر حال با بهتر شدن جایگاه و صدرنشینی، اعتماد به نفس پرسپولیسی‌ها بیشتر شده است.

وی خاطرنشان کرد:

الدحیل حریفی است که برخی مواقع کارهای خاصی انجام می‌دهد. این تیم با وجود پیروزی در بازی رفت مقابل شارجه امارات در دیدار برگشت ۴ گل از این تیم دریافت کرد و شکست خورد. خوشبختانه مهدی بن عطیه در این دیدار حضور ندارد و امیدوارم پرسپولیس با حفظ روند قبلی‌اش از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کند.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره اینکه یحیی گل‌محمدی از الدحیل به عنوان قهرمانی آسیا یاد کرده است، گفت:

بازی‌ها در قطر برگزار می‌شود و به همین دلیل الدحیل احساس میزبانی می‌کند و شرایط خوبی هم دارد. این تیم از لحاظ زیرساخت‌ها و در اختیار داشتن بازیکنان خوب تیم قدرتمند و توانمندی است اما از طرفی فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است و هر تیمی بتواند از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کند بهترین نتایج را هم می‌گیرد.

نصرتی افزود:

اگر حامد لک در نیمه اول دیدار رفت با التعاون آن واکنش‌ها را نشان نمی‌داد اکنون شرایط پرسپولیس این نبود که در صدر جدول باشد. بازی‌های دیگر گروه هم از این قاعده مستثنی نیست. هر تیمی بتواند از کوچک‌ترین فرصت‌ها و لحظه‌ها استفاده کند موفق‌تر خواهد بود.

وی درباره راه مهار ستاره‌های بخش تهاجمی تیم الدحیل مانند معزعلی و رامین رضائیان توضیح داد:

فکر می‌کنم خط دفاع پرسپولیس انسجام خوبی دارد. سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان در کنار سیامک نعمتی هماهنگی خوبی در ۲ دیدار قبلی داشتند. سعید آقایی هم در کارهای تدافعی خوب کار می‌کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس تصریح کرد:

باید از هافبک‌های دفاعی پرسپولیس و عملکرد خوب شان هم یاد کنم. به ویژه حامد سرلک که در ۲ دیدار قبلی مقابل تعاون مسلط بازی کرد و توقع چنین نمایشی را از سرلک نداشتم. ان‌شاءالله بازیکنان پرسپولیس همین روند را ادامه بدهند و باهوش‌تر و سنجیده‌تر مقابل الدحیل عمل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022