سرمربی شهرداری ارومیه: بازیکنان به‌خوبی برنامه‌های تیم را در زمین اجرا کردند


سرمربی شهرداری ارومیه: بازیکنان به‌خوبی برنامه‌های تیم را در زمین اجرا کردند

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بازیکنان در این بازی برنامه‌های تیمی را بخوبی در زمین اجرا کرده و در پایان به یک برد ارزشمند دست یافتند.

پیمان اکبری روز یکشنبه پس از برد این تیم مقابل پیکان تهران در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دو تیم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و این بازی مثل سایر دیدارهای دو تیم از حساسیت‌های همیشگی برخوردار بود با این وجود بازیکنان ما در تمام زمان بازی به‌خوبی مسابقه را اداره و در پایان یک برد ارزشمند و مهم را کسب کردند.

وی گفت: تیم پیکان در این بازی با تمام توان به میدان آمد و ما نیز در زمان‌هایی از بازی از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم تا آنها را نیز برای بازی‌های آینده محک جدی بزنیم.

سرمربی شهرداری ارومیه ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه هفته به هفته بهتر می‌شود و با توجه به اینکه در هفته‌های نخست با مدعیان روبروی می‌شویم دیدار روز چهارشنبه این تیم با سیرجان بسیار حساس خواهدبود.

اکبری در خاتمه در مورد شرایط میثم صالحی بازیکن این تیم نیز گفت: این بازیکن بطور کامل به شرایط بازی نرسیده با این حال حضورش روی نیمکت برای افزایش روحیه و حضور در کنار سایر بازیکنان بود تا در هفته‌های آینده بتواند با آمادگی کامل به میدان برود.

تیم شهرداری ارومیه در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با برد ۳ بر یک برابر پیکان به رده سوم صعود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟