فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش: قطب نمای ولایت معیار حرکت ارتش است


فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش: قطب نمای ولایت معیار حرکت ارتش است

اصفهان- ایرنا- فرمانده دانشکده هوانیروز گفت: قطب نمای ولایت معیار حرکت رزمندگان دلاور نیروهای مسلح و به ویژه ارتش است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ خلبان ولی رحمانی روز یکشنبه در آیین آغازین سال تحصیلی دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز ارتش با تاسی به این قطب نما، مصداق اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است.
وی ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه و فرمانده کل قوا اسوه حرکت ماست و راه مردان بزرگی چون شهدای هشت سال دفاع مقدس و قهرمانانی چون امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی الگوی عمل رزمنده تراز نظام اسلامی است.
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش تصریح کرد: پوشیدن لباس سربازی برای دفاع از آرمان‌های امت اسلامی و میهن عزیزمان، نیازمند عزمی راسخ، اراده‌ای آهنین و همتی بلند و باور مندی به هدف است.
وی افزود: حرکت دقیق و منظم بر محور ایمان، نظم، آموزش، اطاعت پذیری و ولایت پذیری مهمترین ابزارهای رسیدن به این قله است.‌
سرهنگ رحمانی بر ضرورت تقویت ایمان و تقوا تاکید کرد و ادامه داد: پرورش و تزکیه اخلاقی، تلاش و جهاد علمی در کنار حفظ سلامت جسم مهمترین هدف این دانشکده است و لذا اقدامات برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی شود.
وی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در این مسیر قرار گرفتن در صراط مستقیم الهی است چرا که در مسیری گام برداشته است که دفاع از اسلام و انقلاب را به همراه دارد.
فرمانده دانشکده هوانیروز ادامه داد: تحصیل علم در دانشگاه‌ها و مراکز علمی ارتش جز با تلاش و تکاپوی معنوی، علمی، و روحی و بدنی محقق نمی‌شود.
آیین آغازین سال تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان مهندسی پرواز، نگهداری و تعمیر بالگرد و دانش پژوهان فنی و درجه‌داران همزمان با مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس روز شنبه در دانشکده هوانیروز ارتش برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه امنیت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد