آغاز فعالیت عمرانی و خدماتی گروه‌های جهادی آستارا


آغاز فعالیت عمرانی و خدماتی گروه‌های جهادی آستارا

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه آستارا از آغاز فعالیت 30 گروه جهادی برای ضدعفونی مدارس و ساخت مسکن نیازمندان، به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سرهنگ بهزاد قنبری روز یکشنبه در نشست خبری در سپاه آستارا گفت: این گروه ها روحیه جهادی خود را پیش از این با ساخت پل، امدادرسانی در حوادث طبیعی و کمک به کشاورزان در برداشت برنج نشان داده اند.

وی افزود: ضدعفونی مرتب مدارس برای پیشگیری از شیوع کرونا ضروری است و امیدواریم خیران در ساخت ۹ واحد مسکونی در روستاهای محروم، گروه های جهادی سپاه را همراهی کنند.

وی اظهار کرد: هزینه ساخت هر واحد مسکونی به مساحت ۵۰ متر مربع حدود یک میلیارد ریال است و در این راستا ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای هر واحد اختصاص می یابد.

قنبری گفت: ۲۰۰ بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان مناطق محروم آستارا توزیع شد و ۴۰۰ بسته غذایی هر بسته به ارزش حدود ۲ میلیون ریال با همکاری خیران بسیجی تهیه شده است و از فردا تا پایان هفته دفاع مقدس در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه آستارا گفت: تربیت حافظان قرآن با همکاری پایگاه های بسیج در دستور کار است و با توجه به فعالیت ۱۹ قشر بسیج در آستارا، تشکیل کمیته فضای مجازی با همکاری فرمانداری و دستگاه های متولی پیگیری می شود.

۳۱ شهریور سالروز حمله نظامی عراق به ایران آغاز هفته دفاع مقدس است و بیماری کرونا بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده است و برای ایمنی دانش آموزان از این بیماری، مدارس توسط گروه های جهادی و عوامل مدرسه ضدعفونی می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۷ شهید والامقام را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر