دبیر فدراسیون بسکتبال: تقویت هیات‌‏های استانی اولویت است


دبیر فدراسیون بسکتبال: تقویت هیات‌‏های استانی اولویت است

بوشهر-ایرنا- دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: تقویت‌ هیات‌های استانی با هدف رشد کمی و کیفی این رشته در اولویت برنامه‌های این فدراسیون قرار دارد.

به گزارش ایرنا، شبنم کلاهی روز یکشنبه در نشست مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان بوشهر افزود: برای تقویت و رشد تیم‌های لیگ برتری نیز باید از بازیکن پایه و تیم‌های لیگ دسته اول بسکتبال حمایت ویژه‌ای صورت گیرد.

وی اضافه کرد: همه توان فدراسیون بسکتبال در قالب روسای هیات استانی با حمایت مدیران کل ورزش و جوانان کشور برای تقویت این رشته بکار گرفته می‌شود.

کلاهی در ارتباط با عملکرد استان بوشهر در رشته بسکتبال گفت: در سال گذشته تیم بانوان این استان در لیگ‌های کشوری عملکرد مناسبی از خود برجا گذاشت.

وی افزود: هیات بسکتبال استان بوشهر با توجه به حمایت‌های خوبی که صورت گرفت از جمله هیات‎های پیشتاز سطح کشور است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: هیات بسکتبال این استان جزو سه هیات برتر استان است که در چند سال اخیر با عملکرد مناسب مورد توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته است.

احمد بهروزیان‌فرد افزود: توجه به ورزش بانوان، گسترش این رشته در شهرستان‌ها، جذب حامی مالی و برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری و حضور موفق در لیگ‌های کشوری از جمله موارد مهم است که هیات بسکتبال استان باید آن را مدنظر داشته باشد.

در مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان بوشهر رضا رضازاده با کسب ۱۶ رای در سمت خود ابقا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...