اخبار کوتاه استان بوشهر


اخبار کوتاه استان بوشهر

بوشهر - ایرنا - خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان بوشهر روز یکشنبه اخباری در زمینه‌های مختلف از سراسر این استان تهیه و ارسال کرده‌اند که شماری از آنها در بسته خبری زیر تقدیم مخاطبان شده‌است.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات گناوه ۶۵ درصد اعلام شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: براساس بازدید و بررسی‌های به عمل آمده رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین کارکنان ادارات این شهرستان 65 درصد برآورد شده‌است.

به گزارش ایرنا، محمد بازیاری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: روند رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات باتوجه به اینکه ۲۳ درصد مبتلایان شهرستان از بدو شیوع ویروس کرونا کارکنان دولت هستند ، ضعیف است و رویه کنونی بر ای حفظ سلامتی خود و مراجعه کنندگان باید تغییر کند.

وی گفت: مسئولان ادارات درصورتیکه کارمندان آنان به کرونا مبتلا شدند تا زمانی که قرنطینه خانگی را کامل به پابان نرسانند اجازه حضور در محیط کار ندهند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه افزود: باتوجه به شرایط موجود کرونایی شهرستان ادارات سعی کنند ، خدمات رسانی به مردم را بصورت الکترونیکی ارایه دهند.

وی ادامه داد: از زمان همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۱۰۰۸ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شدند.

میانگین مخاطبان صدا و سیمای بوشهر از میانگین کشوری بیشتر است

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: بر اساس نظرسنجی‌هایی که تا کنون صورت گرفته میانگین میزان مخاطب و اعتماد به برنامه های صدا و سیمای مرکز بوشهر از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش ایرنا، سید حسین ناظر روز یکشنبه به مناسبت ۴۰ ساله شدن صدا و سیمای مرکز بوشهر به رسانه‌ها بیان کرد: مخاطب محوری، افزایش میزان رضایت‌مندی و اعتماد به برنامه‌ها در طول این سال‌ها مورد تاکید صدا و سیمای مرکز بوشهر قرار گرفته است و در این راستا رضایت مندی از برنامه‌های تلویزیونی به ۶۷ درصد رسیده است.

وی عنوان کرد: میانگین میزان مخاطب برنامه‌های تلویزیونی ۶۶ درصد، رضایت‌مندی بیش از ۶۷ درصد، میزان مخاطب برنامه‌های رادیویی حدود ۳۳ درصد با رضایت‌مندی حدود ۷۶ درصد بوده است.

وی اضافه کرد: میانگین اعتماد به اخبار صدا و سیمای بوشهر بیش از ۷۷ درصد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران