از گلزنی دلفی در اولین بازی تا هنرنمایی دوباره طارمی در پنالتی گرفتن


از گلزنی دلفی در اولین بازی تا هنرنمایی دوباره طارمی در پنالتی گرفتن

عملکرد لژیونر های ایرانی در بازی های روز شنبه در فوتبال دنیا . نوشته از گلزنی دلفی در اولین بازی تا هنرنمایی دوباره طارمی در پنالتی گرفتن اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

از گلزنی دلفی در اولین بازی تا هنرنمایی دوباره طارمی در پنالتی گرفتن

عملکرد لژیونر های ایرانی شاغل در خارج کشور در بازی های روز شنبه
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۲
از گلزنی دلفی در اولین بازی تا هنرنمایی دوباره طارمی در پنالتی گرفتن

عملکرد لژیونر های ایرانی در بازی های روز شنبه در فوتبال دنیا .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تعدادی از بازیکنان لژیونر ایرانی در روز شنبه برای تیم هایشان بازی کردند و بعضا عملکرد خوبی هم داشتند .

مهدی طارمی :

طارمی در اولین بازی خود برای تیم پورتو از دقیقه هشتاد و هفت به بازی رفت و در اولین لمس توپ برای تیمش پنالتی گرفت تا از همین بازی اول درخشش خود را آغاز کند.پورتو در این بازی سه بر یک برابر پورتو پیروز شد و فصل جدید لیگ پرتغال را با برد آغاز کرد.

یونس دلفی :

دلفی که به تازگی به تیم گریتسا کرواسی پیوسته بود، بازی تیمش مقابل ایسترا را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه هشتاد به بازی آمد . دلفی نه دقیقه بعد گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا در اولین بازی برای تیم جدیدش تاثیر گذار باشد.گریتسا با این تساوی سیزده امتیازی شد و در رده دوم لیگ کرواسی قرار گرفت.

صادق محرمی :

محرمی در ترکیب تیم فیکس تیم دیناموزاگرب مقابل اسلاون به میدان رفت و در بین دو نیمه تعویض شد .این بازی در نهایت سه بر سه به پایان رسید.دینامو زاگرب با سیزده امتیاز در صدر جدول لیگ کرواسی قرار می گیرد.

رایان تفضلی :

تیم وایکام واندرز در چمپیونشیپ انگلیس مقابل بلکبرن با نتیجه پنج بر صفر شکست خورد. تفضلی در این بازی از دقیقه پنجاه و هشت برای تیمش به میدان رفت. تفضلی از آن دست لژیونر های ایرانی است که خیلی معروف نیست.

علی قربانی :

تیم سومقاییت با بهره گیری از علی قربانی و آدام همتی مقابل تیم سبابیل دو بر یک پیروز شد.علی قربانی در این بازی یک گل به ثمر رساند.

رضا قوچان نژاد :

تیم زووله در هفته دوم لیگ هلند به مصاف تیم آلکمار رفت و به تساوی یک بر یک رسید. رضا قوچان نژاد در این بازی ۵۹ دقیقه برای تیمش بازی کرد و با عملکردی ضعیف تعویض شد.

سوشا مکانی :

تیم میوندالن در هفته هجدهم لیگ بلژیک به مصاف تیم سارشبورگ رفت و دو برصفر شکست خورد . سوشا مکانی در این بازی نود دقیقه برای میوندالن بازی کرد.

میلاد محمدی :

در هفته ششم لیگ بلژیک تیم خنت مقابل ماسکرون با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید . میلاد محمدی در این بازی در لیست تیمش هم نبود تا شایعات جدایی اش را افزایش بدهد.

سید مجید حسینی :

تیم ترابوزان اسپور در هفته دوم لیگ ترکیه مقابل دنیزلی اسپور به تساوی صفر صفر رضایت داد . مجید حسینی در این بازی مثل بازی قبل در لیست تیمش نبود.

در ادامه بازی های تیم های لژیونر ایرانی یکشنبه در لیگ اوکراین تیم المپیک دونتسک با شهاب زاهدی به مصاف میناج می رود ، در لیگ انگلیس تیم برایتون با علیرضا جهانبخشعلیرضا جهانبخش با نیوکاسل دیدار خواهد کرد ، امیر عابدزاده با ماریتیمو به مصاف سانتاکلارا می رود در لیگ آذربایجان مهمترین بازی فصل این کشور بین نفتچی و قره باغ با حضور سامان نریمان جهان در بین بازیکنان نفتچی برگزار خواهد شد ، سعید عزت اللهی در لیگ دانمارک با وایله بولد به مصاف سویونوسکه می رود، در لیگ کرواسی ، واراژدین با مهدی مهدی خانی به مصاف اوسییک می رود و علیرضا بیرانوند هم به همراه رویال آنتورب به مصاف یوپن بلژیک می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام