دفاع مقدس یک انگیزه برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر الگوبرداری شود


دفاع مقدس یک انگیزه برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر الگوبرداری شود

بندرعباس- ایرنا- فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد از دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین بخش از تاریخ انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس باید به عنوان یک انگیزه برای دستیابی به موفقیت و دستاوردهای بیشتر الگوبرداری شود.

سرهنگ محمد میرزاده روز یکشنبه در یک نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، داشتن استقلال و حق تعیین سرنوشت را دلایل انتخاب انقلاب اسلامی از سوی ملت ایران دانست و اظهارداشت: این موضوع سبب دشمنی ۴۱ ساله کشورهای سلطه گر علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: سال‌ها است که دشمن با تحریم و فشار به دنبال آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما ملت ایران با اتکا به قدرت الهی و داشتن روحیه خودباوری به این مهم رسیده که؛ با تکیه به توان داخلی می‌تواند به موفقیت های بزرگ دست پیدا کند.

فرمانده سپاه حاجی آباد در این رابطه به دستاوردهای دفاعی ایران نیز اشاره کرد و بیان داشت: وقتی که توانایی ساخت موشک‌های نقطه‌زن را داریم به طور قطع در حوزه اقتصادی نیز می‌توانیم با بهره‌گیری از جوانان موفق عمل کنیم.

میرزاده در بخش دیگری به عطرافشانی گلزار شهدا، بهره‌برداری و افتتاح از ۳۴ طرح آبرسانی، دوخانه عالم و مسجد که با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی ساخته شده در هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

وی، توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر به دانش آموزان ، اهدا تنورگازی به چند خانم سرپرست خانوار بخشی، رونمایی از فروشگاه انلاین جهت فروش محصولات اقتصاد مقاومتی، تجلیل از ۴۰ پیشکسوت دفاع مقدس، برگزاری مسابقه پوستر با موضوع دفاع مقدس به صورت مجازی بخش دیگری از برنامه‌های این هفته در حاجی‌آباد اعلام کرد.

فرمانده سپاه حاجی آباد افزود: در طول این هفته همچنین از رزمندگان و مدافعان سلامت تجلیل می شود و گروه های جهادی به مناطق محروم در این شهرستان اعزام می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...