سازمان‌های بیمه‌گر مطالبات علوم‌پزشکی همدان را پرداخت کنند


سازمان‌های بیمه‌گر مطالبات علوم‌پزشکی همدان را پرداخت کنند

همدان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سازمان‌های بیمه‌گر هرچه زودتر مطالبات دانشگاه را پرداخت کنند تا دیون مالی به کادر درمان استان نیز سریعتر پرداخت شود.

رشید حیدری مقدم در جریان بازدید فرماندهان و افسران پایگاه شکاری شهید نوژه و پادگان شهید قهرمان از مجتمع آموزشی درمانی بعثت اظهار داشت: با پرداخت به موقع مطالبات از سوی سازمان‌های بیمه‌گر می توان دست کم دغدغه معاش را از فکر و ذهن کادر سلامت دور کرد.

وی اظهار داشت: کادر درمان به عنوان سرباز در خط مقدم مقابله و جنگ با ویروس کرونا هستند و آنان در سخت‌ترین شرایط، در چندماه گذشته بی وقفه و با همت بالا به انجام وظیفه و ادای خدمت در حفظ سلامت مردم پرداختند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: هر چند حفظ سلامت مردم در این بحران وظیفه این مجموعه است با این وجود از شهروندان درخواست می شود برای افزایش دامنه سلامتی خود و دیگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی یاریگر کادر بهداشت و درمان در مقابله با این ویروس باشند.

حیدری مقدم افزود: در ۲ ماه گذشته روند ابتلا به ویروس کرونا شیب آرام با ثباتی به خود گرفته بود اما در روزهای اخیر با افزایش تجمع‌های خانوادگی، مسافرت‌ها و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیشتر استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

سازمان‌های بیمه‌گر مطالبات علوم‌پزشکی همدان را پرداخت کنند

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان ارتش در همدان نیز با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان جنگ تحمیلی اظهار داشت: مراسم امروز به نشانه قدردانی از کادر درمان در روزهای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد تا مایه دلگرمی این عزیزان و بیانگر حس قدرشناسی نیروهای مسلح نسبت به تلاش خستگی ناپذیر این عزیزان باشد.

امیر سرتیپ دوم نورخدا شاکرمی اضافه کرد: ارتش در سال‌های گذشته چه در عرصه جنگ و چه در زمان صلح همواره پشتیبان نظام و محافظ امنیت مردم و کشور بوده است.

وی اضافه کرد: همانگونه که در نخستین روزها و هفته‌های شیوع این ویروس، ارتش در کنار کادر درمان برای کمک و همراهی در استان‌های قم و گیلان حضور یافت همچنان آمادگی دارد تا دوشادوش مدافعان سلامت در این عرصه نقش‌آفرین و به مردم کشور خدمت کند.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان ارتش در همدان ادامه داد: جلوه‌های شهامت، شجاعت و جوانمردی دلاورمردان ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی بر همگان آشکار است و نقش ایثارگری‌های ارتش بر هیچکس پوشیده نیست.

جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه همدان نیز گفت: در شرایط بحران ویروس کرونا، تلاش خستگی ناپذیری از کادر درمان شاهد بودیم

سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی افزود: امروز رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین هدیه‌ای به کادر بهداشت و درمان است تا با این کار بتوان باری از دوش آنها برداشت و زحمات آنها را در مسیر مقابله با این ویروس مضاعف نکرد.

درآستانه هفته دفاع مقدس افسران و فرماندهان پایگاه شکاری شهید نوژه و پادگان شهید قهرمان با حضور در مجتمع آموزشی درمانی بعثت و اهدای گل به مدافعان سلامت، از تلاش و زحمات آنها در مقابله با اپیدمی کرونا قدردانی کردند و این برنامه با اجرای مارش نظامی و سان دیدن توسط فرماندهان نظامی همراه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟