موشن گرافیک «عقیق مقاومت» در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد 


موشن گرافیک «عقیق مقاومت» در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد 

یاسوج- ایرنا- رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: موشن گرافیک «عقیق مقاومت» به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری این استان تولید شد. 

محمدشریف اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موضوع این موشن گرافیک پنج دقیقه ای زندگینامه شهید سردار قاسم سلیمانی است.

وی افزود: این موشن گرافیک به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس و برای گرامیداشت یاد و نام شهید سردار قاسم سلیمانی تولید شده است.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کارگردانی این موشن گرافیک بر عهده مهدی نجفی نژاد از هنرمندان گرافیست و تصویرساز مطرح استان است.

اسلامی عنوان کرد: هدف از تولید این موشن گرافیک بررسی ابعاد مختلف زندگینامه شهید سردار قاسم سلیمانی و معرفی هر چه بیشتر رشادت های مثال زدنی وی به قشرهای مختلف مردم کشور و استان به ویژه نسل جوان است.

وی ابراز داشت: این موشن گرافیک با استفاده از ظرافت های بصری، روایی و واقع گرایانه زندگی شهید سردار قاسم سلیمانی را بررسی و به تصویر کشیده است.

اسلامی گفت: این موشن گرافیک به زودی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رونمایی و از طریق فضای مجازی منتشر خواهد شد.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ و در سن ۶۳ سالگی همراه با جمعی از همرزمان خود هنگام خروج از فرودگاه بین ‌المللی بغداد از سوی ارتش آمریکا و به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن