6 میلیارد ریال نوشت افزار و ماسک به ایتام کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد 


6 میلیارد ریال نوشت افزار و ماسک به ایتام کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 6 میلیارد ریال نوشت افزار، ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده امروز یکشنبه به ایتام زیر پوشش کمیته امداد این استان اهدا شد. 

قباد مبشری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام مهم در آیینی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و به همت مؤسسه خیریه عترت بوتراب شهرستان بویراحمد انجام شده است.

وی افزود: اقلام اهدایی شامل ۷۳۵ بسته نوشت‌ افزار از جمله کیف، دفتر، مداد و خودکار و ۳۰ هزار عدد ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی کننده بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مؤسسه خیریه عترت بوتراب شهرستان بویراحمد یک هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد این استان را حمایت می کند.

مبشری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس برگزاری جشن عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان زیر پوشش استان را در برنامه کاری خود دارد.

وی ابراز داشت: شعار جشن عاطفه های امسال «ایران همدل - شور عاطفه ها» بوده و به دلیل شیوع بیماری کرونا متفاوت تر از سال های قبل و بیشتر به صورت مجازی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مبشری گفت: رویکرد اصلی برگزاری جشن عاطفه های امسال در کهگیلویه و بویراحمد تأمین تجهیزات آموزشی از جمله تبلت و گوشی تلفن همراه برای دانش ‌آموزان نیازمند این استان به منظور برخورداری بهتر آنان از آموزش های مجازی مدارس است.

وی اظهار داشت: دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد آماده جمع آوری کمک‌ های نقدی و غیرنقدی مردم این استان و نیکوکاران بومی و غیربومی در جشن عاطفه های امسال است.

مبشری افزود: شماره ‌گیری کد دستوری #۱۴* و #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۰۳۸۹۴۱ و شماره ‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۴۹۰۰۴ از دیگر روش های ارائه کمک های نقدی مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی در جشن عاطفه های امسال خواهد بود.

افزون بر هشت هزار دانش آموز و حدود ۲ هزار دانشجوی نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه