باید در مقابل طارمی خویشتنداری می کردیم


باید در مقابل طارمی خویشتنداری می کردیم

مهدی طارمی شب گذشته وارد زمین شد و اولین توپی را که به پاهایش رسید تبدیل به یک پنالتی کرد تا پورتو به پیروزی سه بر یک دست پیدا کند. نوشته باید در مقابل طارمی خویشتنداری می کردیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

باید در مقابل طارمی خویشتنداری می کردیم

کارواخال: تکنیک پنالتی گرفتن مهدی طارمی را می شناختیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۸
باید در مقابل طارمی خویشتنداری می کردیم

مهدی طارمی شب گذشته وارد زمین شد و اولین توپی را که به پاهایش رسید تبدیل به یک پنالتی کرد تا پورتو به پیروزی سه بر یک دست پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پنالتی که مهدی طارمی دیشب برای تیم فوتبال پورتو گرفت بیشتر از همه برای کارلوس کارواخال سرمربی تیم براگا سخت بود. مربی فصل گذشته ریو آوه که قصد داشت مهدی را در تابستان همراه خودش به براگا ببرد.

مهدی طارمی در پایان بازی و بعد از شکست برابر پورتو از عدم تمرکز تیمش صحبت کرد به خصوص در این باره که او از بازیکن سابقش شناخت کافی را داشت:

” ما باید حریف را بشناسیم و در مورد مهدی هم همینطور بود. او معمولا در چنین شرایطی ابتدا سرعتش را کم کرده و سپس سرعت می گیرد و در این لحظه برخورد اتفاق می افتد. در چنین موارد مدافع باید خویشتنداری کرده و در مورد توپ پیش بینی اشتباه نکند. من البته مدافع تیم را می بخشم. این شرایط قابل اصلاح است. خطاها و اشتباهات جزئی فوتبال است و در نهایت در نتیجه تاثیر می گذارد. به طور کلی از عملکرد تیمم راضی هستم.”

طارمی در حالی که در اولین بازی روی نیمکت نشسته در دقیقه ۸۶ توسط سرجیو کونسیسائو به زمین آمد و تنها یک دقیقه بعد از اولین توپی به او رسید یک پنالتی ساخت. او همانطور که سرمربی براگا می گوید توپی که از راست آمده بود را به سمت هجده قدم آورد، ابتدا سرعتش را کم کرد و سپس شتاب گرفت و مدافع حریف به او برخورد کرده و مرتکب پنالتی شد.

طارمی شروع فوق العاده در پورتو داشت و شاید بتواند به زودی خودش را به ترکیب اصلی تیم برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟