فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص نزاجا: دفاع مقدس فرهنگ‌سازی کرد


فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص نزاجا: دفاع مقدس فرهنگ‌سازی کرد

تبریز-ایرنا- فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هشت سال دفاع مقدس در جامعه ایرانی فرهنگ سازی کرد و این بزرگترین دستاورد این جنگ نابرابر است.

امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جوانان و رزمندگان اسلام در آن دوران پرتلاطم با از خود گذشتگی‌ها و ایثارگری‌‏های بی نظیر خود، آیین و مرامی را تحت عنوان ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی برای همه جریان‌‏ها بنیان نهادند که تا ابد باقی خواهد ماند.

وی دفاع مقدس را نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏‌های عزت آفرین مردم و تاریخ ایران دانست که خاطرات دلاوری‏‌های آن همواره در تاریخ شکوهمند کشور به یادگار مانده و خواهد ماند.

امیر شفیعی اظهار داشت: ایران اسلامی هرگز به منظور قدرت‏‌طلبی وارد جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که با تأسی از مولا و سالارشان امام حسین (ع) در تحقق شعار هیهات منّ الذله کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود و خاک و ناموس‌شان در مقابل دشمنان دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ سال عزت و احترام ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار نیروهای مسلح و مردم غیور کشورمان به دست آمده است، یادآوری کرد: چنین عزت و افتخاری هرگز از تاریخ این سرزمین پاک نخواهد شد.

امیر شفیعی گفت: ارتش انقلابی و مردمی نیز در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس تلاش خود را به کار بست تا ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی نیافتد و در این راه نیز شهدای بسیاری تقدیم مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران و آذربایجان کرد.

وی با تاکید بر آمادگی رزمی ارتش جمهوری سالامی در دفاع از کیان مهین اسلامی، اعلام کرد: تا پای جان در رکاب فرماندهی کل قوا برای پیشرفت روز افزون کشورمان تلاش خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟