رادیکال SR10، سلاحی 425 اسبی برای پیست!


انجام حرکات فوق‌العاده در جاده‌های پر پیچ و خم به چیزی بیش از اعصاب مسلط و فهم پایه از قوانین فیزیک نیازمند است! این عمل نیازمند خودرویی درست و حسابی نیز هست. قطعاً شما می‌توانید خودروهای زیادی را برای این کار انتخاب کنید اما در ادامه شما را با چهار چرخی آشنا خواهیم کرد که … The post رادیکال SR10، سلاحی 425 اسبی برای پیست! appeared first on مجله...

انجام حرکات فوق‌العاده در جاده‌های پر پیچ و خم به چیزی بیش از اعصاب مسلط و فهم پایه از قوانین فیزیک نیازمند است! این عمل نیازمند خودرویی درست و حسابی نیز هست. قطعاً شما می‌توانید خودروهای زیادی را برای این کار انتخاب کنید اما در ادامه شما را با چهار چرخی آشنا خواهیم کرد که شاید بیش از بقیه نظرات را به خود جلب کند.

رادیکال SR10، سلاحی 425 اسبی برای پیست!

شاید بهتر باشد یک خودروی مخصوص پیست همچون رادیکال SR10 جدید را انتخاب کنید. جدیدترین محصول از خانواده SR رادیکال دارای پرفورمنس و دوام بهتر می‌باشد چیزی که در محصولات پیشین رادیکال نیز دیده شده است.

قلب و روح رادیکال SR10 از یک پیشرانه ۴ سیلندر توربو تشکیل شده است. این نیروگاه آهنین بر پایه پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری اکوبوست فورد موستانگ و فوکوس RS شکل گرفته اما از توربوشارژر سفارشی سری جی گرت و کارتل خشک سود می‌برد. نتیجه این تغییرات منجر به تولید قدرت ۴۲۵ اسب بخاری شده که ۵۰ واحد بیشتر از قدرت فوکوس RS است.

رادیکال SR10، سلاحی 425 اسبی برای پیست!

این پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته جدید و ترانس اکسل TMT همکاری می‌کند که این مورد دوم در ابتدا برای خودروی فرمول ۲ فیات ۲۰۰۹ توسعه یافته بود؛ به عبارت دیگر رادیکال SR10 تنها مختص چند دور حضور در پیست نیست و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. رادیکال می‌گوید پس از حدود ۸۰ ساعت استفاده از پیشرانه باید دوره‌های بازسازی و سرویس آن انجام پذیرد.

رادیکال SR10، سلاحی 425 اسبی برای پیست!

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به دیفرانسیل ویو تراک ATB، میله‌های ضد لغزش، دامپرهای تنظیم شونده و شاسی فریم فضایی سبک‌وزن هماهنگ با مشخصات فیا اشاره کرد. داخل کابین نیز غربیلک فرمان فرمولا AiM به همراه نمایشگر چندصفحه‌ای دیده می‌شوند که داده‌ها را نشان می‌دهد. همچنین کنترل‌هایی برای تنظیم مواردی همچون فرمان، برنامه‌ریزی پیشرانه و گیربکس و… وجود دارد.

رادیکال SR10، سلاحی 425 اسبی برای پیست!

مدیرعامل رادیکال می‌گوید SR10 به هدف تولید چیزی با پرفورمنس فوق‌العاده‌ی SR8 قبلی که البته طول عمر بیشتر و دوام بهتری داشته باشد رسیده است. این خودرو از جدیدترین سیستم‌های الکترونیکی و توانایی‌های رادیکال سود می‌برد.

رادیکال SR10، سلاحی 425 اسبی برای پیست!

البته همه‌ی خبرها خوب نیست زیرا قیمت رادیکال SR10 برابر با ۱۰۵ هزار پوند بوده و اولین نمونه‌های آن از ماه اکتبر به دست مشتریان خواهند رسید.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)