16 هنرمند چهارمحال و بختیاری به مسابقات ملی مهارت راه یافتند


16 هنرمند چهارمحال و بختیاری به مسابقات ملی مهارت راه یافتند

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری گفت: با برگزاری نوزدهمین مسابقات استانی مهارت جوش، 16 هنرمند ماهر این استان به مسابقات ملی مهارت راه‌ یافتند.

فرانک کبیری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات ملی مهارت مرحله استانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی و الزام استفاده همگانی از ماسک برگزار شد.

وی ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۵۴ نفر شرکت‌کننده در ۲۶ رشته مهارتی از شهرستان‌های مختلف استان به صورت حضوری برگزار شد.

کبیری تصریح کرد: در نهایت از این تعداد ۱۶ نفر در رشته‌های جوشکاری ، طلا و جواهر، طراحی مهندسی مکانیک، روباتیک تیمی، صافکاری، کاشی‌کاری دیوار و کف،آجرچینی، فناوری مد، فناور طراحی گرافیک، الکترونیک، تاسیسات الکتریکی، فناوری خودرو، آشپزی و تراش با کسب رتبه برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری، اشاعه فرهنگ مهارت‌آموزی را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و گغت: توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقای سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای و کشف استعدادهای برتر به منظور رشد و پرورش جوانان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در پاییز امسال میزبان مسابقات ملی مهار جوش ایران است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد