16 هنرمند چهارمحال و بختیاری به مسابقات ملی مهارت راه یافتند


16 هنرمند چهارمحال و بختیاری به مسابقات ملی مهارت راه یافتند

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری گفت: با برگزاری نوزدهمین مسابقات استانی مهارت جوش، 16 هنرمند ماهر این استان به مسابقات ملی مهارت راه‌ یافتند.

فرانک کبیری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات ملی مهارت مرحله استانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی و الزام استفاده همگانی از ماسک برگزار شد.

وی ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۵۴ نفر شرکت‌کننده در ۲۶ رشته مهارتی از شهرستان‌های مختلف استان به صورت حضوری برگزار شد.

کبیری تصریح کرد: در نهایت از این تعداد ۱۶ نفر در رشته‌های جوشکاری ، طلا و جواهر، طراحی مهندسی مکانیک، روباتیک تیمی، صافکاری، کاشی‌کاری دیوار و کف،آجرچینی، فناوری مد، فناور طراحی گرافیک، الکترونیک، تاسیسات الکتریکی، فناوری خودرو، آشپزی و تراش با کسب رتبه برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری، اشاعه فرهنگ مهارت‌آموزی را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و گغت: توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقای سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای و کشف استعدادهای برتر به منظور رشد و پرورش جوانان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در پاییز امسال میزبان مسابقات ملی مهار جوش ایران است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)