بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونایی در آذربایجان‌غربی جدیت بیشتری داشته باشند


بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونایی در آذربایجان‌غربی جدیت بیشتری داشته باشند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان‌غربی گفت: روند پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان مطلوب نیست و  بانک‌های عامل باید جدیت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

عزت الله بهاری روز یکشنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های آذربایجان‌غربی افزود: ۱۲ هزار میلیارد ریال برای مشاغل آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا برای آذربایجان‌غربی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: میزان سود این تسهیلات ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت آن ۲۴ ماهه است که فرصت خوبی برای کسب و کارها در راستای کاهش مشکلات این افراد ایجاد کرده که باید از این فرصت بسیار بیشتر استفاده کرد.

مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ۱۳ دستگاه اجرایی و بانک، مسوول اجرایی شدن این طرح در استان هستند که البته عملکرد قابل قبولی در این خصوص مشاهده نشده است.

بهاری با قدردانی از تلاش کارکنان بانک‌های استان در ارائه خدمات به مردم در زمان شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: با توجه به افزایش ابتلا به بیماری کرونا در استان باید تمامی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب بانک‌ها با جدیت و حساسیت بیشتر رعایت شود.

به گزارش ایرنا، تسهیلات کرونایی با هدف جبران خسارات ناشی از تعطیلی‌های ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور اختصاص یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل