تسهیلات نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی تهران افزایش یابد


تسهیلات نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی تهران افزایش یابد

تهران- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: تسهیلات تبصره 18 برای حمایت از نوسازی، بازسازی و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی به صورت اعتبارات ملی است که باید میزان آن در سطح استان تهران مشخص شود و سهم استان ارتقا پیدا کند.

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری تهران، حشمت‌الله عسگری روز یکشنبه در نشست با «حسن مونسان» معاون امور شعب بانک ملی با اشاره به عملکرد بانک ملی در پرداخت تسهیلات ابلاغی تبصره ۱۸ اظهار داشت: با توجه به اینکه ۲۲ درصد اعتبارات تبصره ۱۸ را بانک ملی جذب نکرده و اعتبارات بسیاری نیز در زمینه سرمایه در گردش و ثابت در اختیار بانک ملی قرار دارد، تقاضا این است که استان تهران در این تسهیلات به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به روند طولانی جذب اعتبارات در فرآیندهای بانکی اعلام کرد: یکی از خواسته‌های مجموعه اقتصادی استان تهران از بانک ملی این است که در حداقل زمان اختیارات ادارات شهرستانی و استانی ارتقا پیدا کند.

وی اظهارداشت: هرچند یکهزار و ۲۶۰ میلیارد تومان از ۱۰ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبارات مربوط به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان تهران در اختیار بانک ملی قرار دارد اما بانک عملکرد خوبی نداشت و تسریع در پرداخت‌ها می‌تواند کمک خوبی به مجموعه استان باشد.

به گزارش ایرنا تسهیلات تبصره ۱۸ از جمله مهمترین ابزارهای ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌هاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !