فرماندار: تعداد بیماران بستری کرونا در اسلامشهر افزایشی است


فرماندار: تعداد بیماران بستری کرونا در اسلامشهر افزایشی است

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان‌های امام رضا (ع) و امام زمان (عج) این شهرستان افزایشی است.

مسعود مرسلپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر طی روزهای اخیر تعداد مبتلایان و بستری‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا سیر صعودی داشته و حال برخی از بیماران بستری شهرستان نیز وخیم است.

وی ادامه داد: اگر روند فعلی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ادامه یابد، بی‌تردید با افزایش تعداد فوتی‌ها در این شهرستان مواجه می‌شویم.

«مرسلپور» از شهروندان خواست بیش از گذشته به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن، شستن مکرر دست‌ها، رعایت فاصله‌ اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیرضروری توجه داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: با توجه به هشدارهای کارشناسان در خصوص احتمال افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در فصل‌های پاییز و زمستان، همه باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی نهایت دقت را داشته باشیم و برای حفظ سلامت خود و عزیزانمان از حضور در اجتماعات و تجمع‌ها نظیر میهمانی‌ها پرهیز کنیم.

مرسلپور تاکید کرد: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، اصناف و مجتمع‌های تجاری و مدارس تشدید می‌شود تا وضعیت فعلی تغییر کند.

به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۴۱۹ هزار و ۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۴ هزار و ۱۱۸ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس