داوطلبی که در 2 گروه کنکور سراسری رتبه برتر را کسب کرد


برگزیده رتبه دو کنکور تجربی از موفقیتش و کسب رتبه در 2 گروه کنکور سراسری گفت.

داوطلبی که در 2 گروه کنکور سراسری رتبه برتر را کسب کردرامین آزادی رتبه دو کنکور تجربی از تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دوران متوسطه در مدرسه نمونه دولتی بودم و دوره دبیرستان را هم در مدرسه تیز هوشان تحصیل کردم.

او با بیان اینکه سال اولی بود که در کنکور شرکت کردم، ادامه داد: حدود ۴ سال به صورت جدی مطالعه برای کنکور را شروع کرده بودم و تمام اوقات به مطالعه می‌پرداختم.

برگزیده رتبه دو کنکور تجربی با اشاره به اینکه سهمیه کنکور نداشتم، تاکید کرد: دو سال به صورت تمام وقت مطالعه کرده و از کتاب کمک آموزشی استفاده هم می‌کردم ولی از کلاس‌های کمک آموزشی استفاده نکردم و تنها به کلاس‌های مدرسه اکتفا می‌کردم.

آزادی افزود: در تمام آزمون‌های آزمایشی برای کنکور شرکت می‌کردم و انواع تست‌ها را در این مدت در اختیار داشتم.

او درباره رشته مورد نظر برای تحصیل گفت: معلمانم رشته دندانپزشکی تهران را پیشنهاد کرده اند ولی در حال مطالعه بر روی رشته پزشکی و بیوتکنولوژی هستم اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام.

این داوطلب کنکور با بیان اینکه شیوع کرونا وقفه‌ای در مطالعه ام ایجاد نکرد، گفت: در ایام شیوع کرونا هم به مدرسه می رفتم و تنها در کلاس مطالعه می‌کردم، چون در منزل شرایط مطالعه را نداشتم. تعویق کنکور هم هیچ کمکی به من نکرد و اگر زودتر برگزار می‌شد، خیلی بهتر بود. چون درسم را بر اساس برنامه ریزی در موعد مقرر به پایان رسانده بودم.

او اضافه کرد: تفریحم خیلی محدود و در حد دیدن یک فیلم کوتاه بود و استراحت خیلی کمی داشتم. مهمانی و مسافرت هم داشتم و صفر نشده بود.

برگزیده رتبه دو کنکور تجربی گفت: در کنکور زبان‌های خارجی هم رتبه ۱۶۰ کشوری و ۸۰ منطقه‌ای را کسب کرده ام.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403