ماجرای دزدیده شدن دختر جوان توسط راننده تاکسی اینترنتی چیست؟


ماجرای دزدیده شدن دختر جوان توسط راننده تاکسی اینترنتی چیست؟

معاون اجتماعی پلیس فتا توضیحاتی درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان تاکسی اینترنتی ارائه کرد.

ماجرای دزدیده شدن دختر جوان توسط راننده تاکسی اینترنتی چیست؟

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا، در واکنش به انتشار کلیپ دزدیده شدن دختر جوان توسط راننده تاکسی اینترنتی، اظهار کرد: با توجه به انتشار کلیپ "دزدیده شدن دختر جوان توسط یکی از رانندگان تاکسی اینترنتی" در فضای مجازی و ادعا‌های مطرح شده توسط دختر جوان که ساکن تهران بود، مبنی بر اینکه "پس از ثبت سفارش به مقصد تعیین شده در مسیر توسط راننده مورد اذیت، آزار و توهین قرار گرفته است"، موضوع برای رسیدگی در دستور کار پلیس فتا رسیدگی قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس فتا افزود: در این رابطه با هماهنگی مقام قضایی راننده خاطی شناسایی و پس از احضار به پلیس فتا و تفهیم اتهامات وارده، منکر هرگونه ارتکاب موارد اتهامی شد و گزارش شاکی را کذب اعلام کرد و از دختر جوان با عنوان "نشر اکاذیب، تهمت و افتراء" اعلام شکایت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به طرح شکایت از طرف راننده مربوطه و نظر به مستندات موجود، سیر مراحل قضایی، فنی و انتظامی درباره پیگیری پرونده به منظور مشخص شدن تمام زوایای واقعه ادعا شده توسط طرفین، در پلیس فتا تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با بررسی کارشناسان پلیس فتا در این رابطه، در چند روز آینده اطلاع‌رسانی از جزئیات این پرونده انجام خواهد شد.

پاشایی، یکی از اولویت‌های اصلی شرکت‌های تاکسیرانی اینترنتی که در کشور مشغول به فعالیت هستند را نظارت و پایش مستمر رانندگان تحت اختیار عنوان کرد و از هموطنان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه و هرگونه تخلفات احتمالی موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به این پلیس گزارش دهند.

بیشتر بخوانید

آزار و اذیت زنان مسافر توسط راننده شیطان صفت

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خطر گرسنگی در کمین مردم غزه/ امکان ارسال کمک وجود ندارد