اسامی برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان + بیانیه


اسامی برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان + بیانیه

بعد از پایان کارگاه‌های آنلاین (برخط) سه‌روزه جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در خانه هنرمندان، هیئت داوران این جشنواره برگزیدگان را معرفی کردند. به گزارش... ادامه مطلب نوشته اسامی برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان + بیانیه اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

بعد از پایان کارگاه‌های آنلاین (برخط) سه‌روزه جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در خانه هنرمندان، هیئت داوران این جشنواره برگزیدگان را معرفی کردند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، واحد ارتباطات و رسانه بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، در بیانیه هیئت داوران آمده است:

چراغ بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، این بار نه در استانی خاص که در بسیاری از شهرهای ایران روشن بود. از ۲۳ تا ۲۷ شهریور امسال، جوانان ایران از صبح تا نیمه های شب مشغول خلق اثر هنری بودند تا امسال علیرغم ظلمت کرونا، مشعل این قدیمی ترین آوردگاه هنری روشن بماند. جشنواره بیست و هفتم در حالی به پایان رسید که بخاطر شرایط خاص زمانه برگزار شدن آن درست در نقطه مقابل سلامتی شرکت کنندگان قرار گرفته بود. جوانان، این بار با چشم پوشی از حضور در کنار همدیگر که از ارکان مهم این جشنواره است و با حفظ بیشترین فاصله اجتماعی مانع از توقف این واقعه مهم هنری شدند. در چنین شرایطی نام بردن از برندگان این جشنواره، تنها کاستن از اهمیت آن و تقلیل آن به یک مسابقه صرف است.

هیئت داوران بر این باور اند، تمام راه یافتگان به جشنواره در حکم برندگان واقعی آن هستند که در مقابل این خاکستر مرگ کوتاه نیامدند و از طریق فضای مجازی عشق و ایمان خود را به این جشنواره و استادان خود نشان دادند تا ثابت کنند که میتوان از دل سیاهی شب نور سفید بیرون کشید. نور سفیدی که این بار در شکل یک ماسک می درخشید.

برگزیدگان جشنواره بیست و هفتم هنرهای تجسمی جوانان ایران:

ارتباط تصویری(پوستر)

برگزیده: راضیه قلیان (کرج، متولد ۱۳۷۵)

تقدیرشدگان: پگاه خاکساری و سعید امیری سیاوشانی

تصویرسازی

برگزیده: فرزانه نیشابوری (یزد، متولد ۱۳۷۸)

تقدیرشدگان: شیدا محمدی و ملیکا نیک محمدی

خوشنویسی

برگزیده: مسعود نظری نژاد (اهواز، متولد ۱۳۷۵)

تقدیرشدگان: سیدعلی زجاجی و محمد تقی محرم زاد

طراحی

برگزیده: سینا گله داری (تبریز، متولد ۱۳۷۷)

تقدیرشدگان: نازنین قرنجیک و سینا ضیایی

عکاسی

برگزیده: علی شهسواری (تبریز، متولد ۱۳۷۵)

تقدیرشدگان: اسماعیل طحان و محسن رضایی

کاریکاتور

برگزیده: محمد عباسی (بیرجند، متولد ۱۳۸۰)

تقدیرشدگان: محمد عسگری و محمد راعی

مجسمه‌سازی

برگزیده: تهمینه مهدیان (شیراز، متولد ۱۳۷۸)

تقدیرشدگان: سینا خاتمی و رعنا حیدرزاده

نقاشی

برگزیده: آرمیتا کی مرادزاده (کرج، متولد ۱۳۷۵)

تقدیرشدگان: محمدرضا فیروزنیا و نوشین بحری

نگارگری

برگزیده: صابر حلوانی (اصفهان، متولد ۱۳۷۹)

تقدیرشدگان: فاطمه تقوی و فاطمه نظری

هنرهای جدید

برگزیده: ابوالفضل عسکری (مشهد، متولد ۱۳۷۶)

تقدیرشدگان: آلاء دهقانی و فاطمه مرتضوی

هیات داوران بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان عبارتند از: ارتباط تصویری(پوستر): ساعد مشکی، بیژن صیفوری و علی باقری. تصویرسازی: محمدعلی بنی اسدی، پژمان رحیمی زاده و مانلی منوچهری. خوشنویسی: یادگار خیام، علی شیرازی و غلامحسن امیرخانی. طراحی: جواد نوبهار، احمد مرشدلو و محمدحسین ماهر. عکاسی: بابک برزویه، افشین شاهرودی و فرهاد سلیمانی. کاریکاتور: بهمن عبدی، کامبیز درمبخش و جواد علیزاده. مجسمه سازی: بیژن غنچه پور، نگار نادری پور و هادی عرب نرمی. نقاشی : احمد وکیلی، محمد خلیلی و احمد شهریاری. نگارگری: امیر طهماسبی، لیلا عباسی و اردشیر مجرد تاکستانی. هنرهای جدید: احمد نادعلیان، امیر راد و بهنام کامرانی.

بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران از روز بیست و سوم شهریور تا روز ۲۷ شهریور ۱۳۹۹به همت اداره کل هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر به دبیری رضوان صادق زاده به صورت آنلاین در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !