ساعت‌های هوشمند آنر واچ GS PRO و آنر واچ ES عرضه شدند


ساعت‌های هوشمند آنر واچ GS PRO و آنر واچ ES عرضه شدند

گجت نیوز آنر به عنوان برند زیر مجموعه هواوی،  چندی پیش در جریان رویداد IFA 2020 از دو ساعت هوشمند آنر واچ GS Pro و آنر واچ ES رونمایی کرد. در حال حاضر عرضه این دو محصول آغاز شده است. آنر مدتی پیش از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد؛  آنر واچ GS Pro به عنوان محصولی... نوشته ساعت‌های هوشمند آنر واچ GS PRO و آنر واچ ES عرضه شدند اولین بار در گجت...

آنر به عنوان برند زیر مجموعه هواوی، چندی پیش در جریان رویداد IFA 2020 از دو ساعت هوشمند آنر واچ GS Pro و آنر واچ ES رونمایی کرد. در حال حاضر عرضه این دو محصول آغاز شده است.

آنر مدتی پیش از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد؛ آنر واچ GS Pro به عنوان محصولی سخت جان و آنر واچ ES برای فعالیت‌های روزمره و ورزشی معرفی شدند. در حال حاضر عرضه رسمی این دو محصول در بازار چین آغاز شده است.

مشخصات آنر واچ GS Pro

آنر واچ GS Pro از نمایشگر دایره‌ای ۱.۳۹ اینچی آمولد با رزولشون ۴۵۴ در ۴۵۴ استفاده می‌کند. این ساعت به طور خاص برای ماجراجویی و مقاومت در برابر شرایط سخت ساخته شده است. وزن آن ۴۵.۵ گرم بوده و گواهی استاندارد نظامی دارد که آن را در برابر حرارت و آب بیمه می‌کند. باتری این اسمارت واچ ۷۹۰ میلی‌آمپر ساعت است که در حالت استفاده عادی ۲۵ روز شارژدهی خواهد داشت. اما درصورت استفاده زیاد و GPS روشن، باتری دستگاه حداکثر ۴۸ ساعت دوام خواهد آورد. آنر واچ GS Pro در مجموع بیش از ۱۰۰ حالت تنظیم حرفه‌ای در فضای آزاد ارائه می‌کند.ساعت‌های هوشمند آنر واچ GS PRO و آنر واچ ES عرضه شدند

ساعت‌های هوشمند آنر واچ GS PRO و آنر واچ ES عرضه شدند

در بدنه این ساعت از فولاد ضد زنگ و مواد پلی کربنات با کیفیت بالا استفاده شده است. علاوه بر این، قابلیت جدیدی به GPS دستگاه اضافه شده که تولید کننده از آن به عنوان Route Back یاد می‌کند و به گفته شرکت سازنده، این قابلیت اطمینان می‌دهد که کاربر هرگز گم نخواهد شد. با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود نقطه شروع حرکت خود را صرف نظر از طول مسیر عبور کرده، ردیابی کنید. از دیگر سنسور‌های این دستگاه می‌توان به سنسور ضربان قلب، سنحش اکسیژن خون، شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، قطب نما و حسگر تشخیص نور محیط اشاره کرد.

در این ساعت به جای WearOS گوگل از سیستم عامل بومی هواوی به نام LiteOS استفاده شده است. چیپست آنر واچ جدید، Kirin A1 است. این محصول همچنین به بلندگو و میکروفون مجهز شده که امکان برقراری تماس از طریق بلوتوث را فراهم می‌کند. آنر واچ GS Pro در نسخه‌ی sports و active عرضه خواهد شد. نسخه‌ی اسپرت شامل رنگ‌های مشکلی، سفید و آبی می‌شود. قیمت این محصول ۲۳۷ دلار اعلام شده است.

مشخصات آنر واچ ES

ساعت‌های هوشمند آنر واچ GS PRO و آنر واچ ES عرضه شدند

ساعت‌های هوشمند آنر واچ GS PRO و آنر واچ ES عرضه شدندآنر واچ ES به صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی آمولد مربعی با رزولشون ۲۸۰ در ۴۵۶ پیکسل مجهز شده است. این ساعت ضد آب است و می‌تواند ۱۰ روز شارژدهی داشته باشد. با وجود فناوری شارژ سریع، آنر واچ ES در مدت ۳۰ دقیقه ۷۰ درصد شارژ خواهد شد. ۹۵ حالت ورزشی برای دستگاه تعریف شده و در سه گزینه رنگی مشکی، صورتی و سفید عرضه می‌شود.

این ساعت به سنسور‌های ضربان قلب، تشخیص میزان اکسیژن خون و ردیاب خواب مجهز شده است. آنر واچ ES هم اکنون با قیمت ۸۹ دلار قابل سفارش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر