تحریم‌های اقتصادی دشمنان برای شکست اراده ملت ایران است


تحریم‌های اقتصادی دشمنان برای شکست اراده ملت ایران است

زاهدان- ایرنا- فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق گفت: تحریم‌های اقتصادی که توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم عزیز ما تحمیل می‌شود برای شکست اراده ملت ماست که ان‌شاءالله هیچ توفیقی در این راه نخواهند داشت.

به گزارش ایرنا سردار محمد کرمی روز یکشنبه در دومین همایش فصلی فرمانده‌هان و مدیران یگان‌های تابعه مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با انسجام و وحدت می‌توان به بهترین شکل امورات را پیش‌ برد همان‌گونه که رزمندگان جبهه مقاومت با توکل با خداوند متعال و پیروی از رهبر معظم انقلاب با وحدت و انسجام به پیروزی‌های بزرگی دست یافتند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و وطن افزود: دشمن در زمان دفاع مقدس پیش‌بینی کرده بود که در مدت یک هفته به تهران برسد و بر اساس معادلات نظامی هم محاسبات دشمن زیاد غیر واقعی نبود.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق به امداد الهی و اراده ملت بزرگ ایران در پیروزی جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امداد الهی، اراده ملت بزرگ ایران و رهبری قرآنی و الهی امام راحل(ره) باعث شد تا ما در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس پیروز شویم.
وی خاطر نشان کرد: جنگ امروز، جنگ ارداه‌هاست و امکانات و تجهیزات همانطور که در نبرد مردم بی‌دفاع یمن به وضوح می‌بینیم موثر نیست.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهارداشت: هماهنگی و همکاری فرمانده‌هان و مدیران در مرکز استان بسیار خوب است و این هماهنگی باید در رده‌های اجرایی بویژه بین فرمانده‌هان هنگ‌ها و یگان‌های مرزی و انتظامی حوزه نیز وجود داشته باشد و بیش از پیش تقویت شود.
سردار محمد قنبری ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران سیستان و بلوچستان افزود: مرزبانان غیور استان شبانه‌روز با چشمانی بیدار از مرزهای شرف و عزت جنوب شرق ایران حراست و پاسداری می‌کنند و اجر و مزد عظیم نزد خداوند دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403