جانشین فرمانده سپاه لرستان: دشمن در دریای مدیترانه زمین‌گیر شده است


جانشین فرمانده سپاه لرستان: دشمن در دریای مدیترانه زمین‌گیر شده است

خرم‌آباد - ایرنا - جانشین فرماندهی سپاه لرستان گفت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی دیروز در مرز شلمچه و امروز در دریای مدیترانه در برابر اقتدار ایران زمین‌گیر شده است.

سردار حبیب الله توکلی روز یکشنبه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۴۰ سال از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده نظام می گذرد دشمنی که رویای فتح یک هفته ای تهران را بر سر داشت با همه تجهیزات امروز در زیر خاک مدفون و حامیان آن به عنوان حامیان تجاوزگران رسوا شده اند.

وی گفت: هفته دفاع مقدس زمانی مناسب برای بیان واقعیت های جنگ، یادآوری رشادت های مردم، به نمایش گذاشتن وحدت نیروهای مسلح و معرفی الگوهای موفق ایستادگی در برابر استکباران است.

وی افزود: جوانان انقلابی در سایه تنهایی و مظلومیت امروز ایران را به عنوان یک کشور موفق در تمامی حوزه‌ها به دنیا معرفی کرده است.

سردار توکلی بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس به عنوان بهترین الگو برای ایستادگی در برابر تجاوزگران تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: نقش رهبری و ولایت در طول هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل بود همچنین حضور اقشار مختلف مردم و مدیریت موثر رهبری در جنگ تحمیلی باعث سرافرازی ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: ایستادگی و مقاومت چهل ساله مردم ایران نشان داد که در برابر دشمنان عقب‌نشینی نکرده ایم و امروز ایران به عنوان یک قدرت نظامی برتر شناخته شده و این موضوع اقتدار کشور را نشان می‌دهد.

جانشین فرماندهی سپاه لرستان گفت: دیروز در مرز شلمچه و امروز در دریای مدیترانه دشمن در برابر جمهوری اسلامی زمین‌گیر شده است.

سردار توکلی بیان کرد: بهترین نسخه برای برون رفت از مشکلات کنونی بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است و نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

وی اضافه کرد: انتظار می رود که مدیران در میان مردم بوده و اهل فساد و زد و بند نباشند و روحیه انقلابی گری که خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به واگذاری پادگان امام حسین به میراث فرهنگی گفت: بخشی از مطالبات و بخشی به صورت اوراق دریافت شد، متولیان باید به تعهدات خود به صورت یک جا عمل می کردند که این اتفاق نیفتاد و در زمان مشخص نتوانستیم اقدام کنیم.

وی ادامه داد: امروز تعهدات جدیدی منعقد شده که بخش هایی از پادگان واگذار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: سپاه برای پاسداری از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همواره پای کار بوده و روز به روز قدرتمند تر و قوی تر از گذشته در دفاع از کشور قدم برمی‌دارد.

توکلی بیان کرد: در چاپ کتاب چاپ وصیت نامه های شهید و موضوعات دفاع مقدس عقب افتادگی بسیاری داریم که باید تلاش کرد چرا که لرستان دومین استان متضرر از هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به شعار (ما قوی هستیم) به عنوان شعار هفته دفاع مقدس امسال گفت: همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و ارتباط ویدئو کنفرانس با مقام معظم رهبری، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله دفاع مقدس، دیدار رزمندگان با نماینده ولی فقیه، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح خانه عالم و مسجد، رونمایی از کتاب با موضوع دفاع مقدس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان می باشد.

توکلی ادامه داد: همچنین توضیح ۳۰ دستگاه تانکر آب آشامیدنی به عشایر لرستان توسط بسیج توزیع ۳ هزار بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی