امام جمعه بوشهر: دفاع مقدس والاترین نشان اقتدار و افتخار نظام است


امام جمعه بوشهر: دفاع مقدس والاترین نشان اقتدار و افتخار نظام است

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تهاجم گسترده جهان استکبار به دست رژیم بعث صدام، والاترین نشان اقتدار و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: یک جبهه بسیار پر قدرت جهانی در مقابل یک انقلاب نوپیدا و جوان قرار گرفت اما این انقلاب با هدایت‌های امام راحل، حضور میدانی رهبر معظم انقلاب، رهبری و شجاعت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و عموم مردم حماسه‌ای رقم زد که در تاریخ جهان معاصر به عنوان معجزه تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: ایمان به خدا، دارا بودن روحیه جهاد و ایثار، وحدت و همدلی مردم حول محور ولایت، خلاقیت، ابتکار و دانش بنیانی و برنامه ریزی نیروهای مسلح، روحیه شهادت طلبی و عشق به اسلام و ایران باعث شد که این حماسه خلق شود و ایران اسلامی در مقابل جهان استکبار بایستد.

صفایی بوشهری اضافه کرد: مهمترین بخش و شکوه دفاع مقدس، خداگرایی، ایمان، تقوا، مجاهدت، دانش و توانمندی در عرصه‌های میدانی بود که بخوبی توسط نیروهای مسلح، سپاه و بسیج و مردم انجام گرفت.

وی دفاع مقدس را مدرسه تربیتی معرفی کرد و گفت: اکنون هم اگر بخواهیم مانند هشت سال دفاع مقدس در مقابل جهان استکبار پیروز شویم راه ما باید همان مسیر رزمندگان دفاع مقدس باشد.

امام جمعه بوشهر گفت: در زمان حاضر نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و تمامی نیروهای حافظ نظام و امنیت ما در بهترین شرایط قرار دارند که در طول تاریخ ایران قرار داشته‌اند و این نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اگر می‌بینید دشمنان ما سردار سلیمانی را به این شکل و با ترور به شهادت می‌رسانند به علت ترس از نیروهای مسلح است و اینکه با موشک‌های نقطه زن پایگاه آنها را هدف قرار می‌دهیم این اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهراظهارکرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس نه‌تنها تجلیل از یک مقطع از تاریخ گذشته ما است بلکه یادآور یک درس بزرگ از گذشته است که راهگشای ما در حال و آینده خواهد بود.

صفایی بوشهری ادامه داد: علاوه بر کمیت ما باید روی کیفیت برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس و تاثیر آن روی مردم بویژه جوانان و نوجوانان نیز تمرکز داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: هدف از تمامی این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس مهمتر از تجلیل، تعلیم آموزه‌های شهدا و رزمندگان برای تمامی مردم و مسئولان است.

وی تاکیدکرد: اگر بخواهیم پیروز شویم راه همان راهی است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس طی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!