آزمایش کرونای بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان منفی اعلام شد


آزمایش کرونای بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان منفی اعلام شد

اصفهان-ایرنا- پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: جواب آزمایش کرونای بازیکنان، مربیان، کادر فنی و عوامل اجرایی این تیم منفی اعلام شد.

امیرحسین شریفیان پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بعد از پایان لیگ برتر در فصل گذشته، تمرینات تیم ذوب آهن برای مدتی تعطیل و بازیکنان به شهرهای محل سکونت خود رفتند.

وی بیان کرد: با توجه به آغاز تمرینات تیم ،تصمیم بر این شد همه نفرات تیم فوتبال ذوب آهن هم از بازیکنان فصل قبل و بازیکنانی که فصل جدید به این تیم اضافه شده‌اند مورد آزمایش کرونا قرار گیرند.

شریفیان پور تصریح کرد: در این ارتباط همه بازیکنان مربیان کادر فنی و عوامل اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند و جواب آزمایش همه آنها منفی اعلام شد.

شریفیان پور اضافه کرد: نفراتی که قصد حضور در تمرینات و آزمایشهای تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن را دارند باید نتیجه آزمایش کرونا خود را به همراه داشته باشند تا اجازه حضور در تمرین را پیدا کنند.

وی گفت : در مورد مهار بیماری کرونا در فصل قبل عملکرد مطلوب و قابل توجهی داشتیم در این فصل مانند فصل قبل با همکاری بازیکنان کادر فنی و عوامل اجرایی تیم همه پروتکل های بهداشتی را در محل تمرین و اردوها رعایت خواهیم کرد و سخت گیری های لازم را اعمال می کنیم امیدوارم از این بابت دچار مشکل نشویم

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: بازیکنانی که جواب آزمایش کرونا آنها مثبت اعلام شود طبق پروتکل های بهداشتی قرنطینه و زیر نظر کادر پزشکی باشگاه دوران نقاهت را سپری خواهد کرد.

تیم ذوب آهن فصل گذشته با ۳۰ امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

تاکنون افزون بر ۲۱ هزار نفر بر اثر بیماری کرونا در کشور جان باختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار