تصاویر رندر آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس منتشر شد


تصاویر رندر آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس منتشر شد

گجت نیوز اخیرا تصاویر رندر آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس منتشر شد که نمای کلی از این محصول ارائه می‌دهد. این تصاویر با شایعات منتشر شده، مطابقت دارد. به‌تازگی کاربری با آیدی apple_idesigner در حساب توییتر خود، تصاویر رندر آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس را منتشر کرد. این تصاویر با شایعات و پیش‌بینی‌هایی... نوشته تصاویر رندر آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو...

اخیرا تصاویر رندر آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس منتشر شد که نمای کلی از این محصول ارائه می‌دهد. این تصاویر با شایعات منتشر شده، مطابقت دارد.

به‌تازگی کاربری با آیدی apple_idesigner در حساب توییتر خود، تصاویر رندر آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس را منتشر کرد. این تصاویر با شایعات و پیش‌بینی‌هایی که پیش از این منتشر شده بود، مطابقت دارد. این گوشی در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

آیفون ۱۲ پرو (در واقع کل سری آیفون ۱۲) را می‌توان با آیفون ۴ یا آیفون SE مقایسه کرد. این گوشی قرار است از لحاظ ظاهری مشابه محصولات قدیمی اپل طراحی شود. البته در مدل جدید، خبری از دکمه هوم نخواهد بود. آیفون ۱۲ همانند نسل قبلی خود دوربین چندگانه در پشت خواهد داشت؛ البته با این تفاوت که سنسور LIDAR به ماژول دوربین این گوشی اضافه می‌شود.

اپل در رویداد ۲۵ شهریور از سری جدید آیفون‌ها رونمایی نکرد. طبق اعلام این شرکت، آیفون ۱۲ در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد