رتبه 7 کنکور ریاضی: هدفم بر کرونا غالب شد


رتبه 7 کنکور ریاضی: هدفم بر کرونا غالب شد

بیرجند- ایرنا- رتبه هفتم کنکور علوم ریاضی گفت: هدفم برای آینده تحصیلی بر کرونا غالب شد و نتیجه رضایت‌بخش در کنکور 99 گرفتم.

محمد مولوی سرند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کنکور امسال همزمان با شیوع ویروس کرونا شد که بسیاری از داوطلبان را با مشکل مواجه کرد اما هدفی که برای آینده داشتم باعث شد تا مقدار زیادی استرس ناشی از این بیماری را مدیریت کنم.

وی ادامه داد: خانواده نقش مهمی در کاهش استرس و فراهم کردن آرامش لازم برای درس خواندنم داشتند.

وی با بیان اینکه روزانه از ۶ تا ۱۰ ساعت برای درس خواندنم برنامه‌ریزی کردم تصریح کرد: تلاش معلمانم در این مدت برای ارتقای سطح تحصیلم قابل تقدیر است.

وی یادآور شد: در مدارس دولتی تحصیل کردم و اعتقاد دارم اگر هدف مشخص باشد در همین مدارس هم می‌توان موفق بود.

مولوی سرند اظهار داشت: رشته های کامپیوتر، مکانیک و برق را برای آموزش عالی در نظر دارم و امیدوارم با استفاده از مشاوران بتوانم در دانشگاه شریف پذیرفته شوم.

وی با بیان اینکه در کلاس‌های کنکور شرکت نکرده‌ام افزود: آزمون‌های آزمایشی نقش مهمی در تست‌زدن برایم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در پیامی ضمن تبریک موفقیت ۲ دانش‌آموز خراسان جنوبی در کنکور سال ۹۹ گفت: به نام علیمی که شاهکار آفرینش خویش را به زیور اندیشه و تعقل آراست تا انسان های بصیر، تماشاگر شکوه، عظمت و زیبایی نظام‌مند و هدف‌دار نقاش بی‌بدیل هستی باشند.

در پیام محمد علی واقعی آمده است: بار دگر سرود حدیث مسرت بخش درخشش غرورآفرین دانش‌آموزان بهارستان علم و ادب و مهد مردمان با فرهنگ و اندیشه‌های شعور آفرین در آزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ موجب مباهات شد و برگ زرین دیگری در صحیفه افتخارات جوانان مستعد و علاقه‌مند استان ترسیم شد.

در ادامه پیام نوشته شده است: چه زیباست با توکل به الطاف الهی، عزمی راسخ با نشاط و شادابی از چشمه سار زلال دانش در مکتب حکمت معلم بهره جستن و برای ساختن فردایی بهتر مهیا شدن.

این پیام می افزاید: بر این باوریم توسعه و بالندگی علمی، پژوهشی و اجتماعی، عزت و اقتدار ایران اسلامی با همت، جدیت و در سایه اندیشه‌های والا و پویایی فرزندان خوب و شایسته میسر است.

در این پیام آمده است: با کمال مسرت موفقیت فرزندان خوبم در سراسر استان در آزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ به ویژه درخشش «محمد مولوی سرند» دارنده رتبه هفتم کشوری در گروه علوم ریاضی و فنی از دارالعباده فردوس و «فاطمه برات نژاد» دارنده رتبه هفتم گروه علوم انسانی از دیار طلای سرخ ایران، قاینات را به دانش‌آموزان عزیز، خانواده‌های محترم، فرهنگیان فرهیخته، مردم شریف و نجیب استان و جامعه فرهیختگان استان تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم با همراهی و همکاری تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت با اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها پیرامون استقرار نظام خلاقیت، پژوهش و نوآوری در نظام آموزشی و کارآمدتر نمودن منابع آموزشی شاهد درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد و علاقه‌مند استان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح کشوری و جهانی باشیم.

محمد مولوی سرند از شهرستان فردوس رتبه هفتم کنکور ریاضی سال ۹۹ را کسب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس