اصلاح شبکه آبرسانی گناوه آغاز شد


اصلاح شبکه آبرسانی گناوه آغاز شد

گناوه - ایرنا - مدیر آب و فاصلاب گناوه گفت: عملیات اجرایی طرح اصلاح شبکه آب رسانی به سه هزار مشترک ساکن محله‌های نوروزآباد و گمرک این بندر با هدف تامین مناسب و پایدار و بهبود و تقویت آبرسانی با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال آغاز شد.

علی محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به اینکه خطوط انتقال آب این منطقه بدلیل توسعه و جمعیت زیاد جوابگو نبود و ساکنان آن مشکل جدی در تامین آب داشتند، اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با اجرای این طرح، مشکل چندین ساله این محله و منطقه گمرک گناوه که با افت فشار و قطعی آب در فصول سال بویژه تابستان مواجه می‌شوند، برای همیشه برطرف خواهد شد.

مدیر آب و فاضلاب گناوه اظهارداشت: طول مسیر طرح یکهزار و ۶۰۰ متر است و از لوله پلی اتیلن ۲۵۰ میلیمتر بکار گرفته خواهد شد.

محمدی گفت: برای اجرایی شدن این طرح که از مطالبه‌های دیرینه ساکنان این منطقه است پیگیری و رایزنی‌های فراوانی از طریق استان و شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: فعال سازی شبکه فاضلاب، احداث مخزن ۲۰ هزارمترمکعبی جدید، ارتقای ایستگاه پمپاژ شهر گناوه و اصلاح و نوسازی شبکه آب روستاهای شهرستان از برنامه‌های مهم امسال توسط این مدیریت است که با اجرا و به اتمام رساندن آنها وضعیت آب گناوه تا سال‌های آینده حالت پایدار خواهد داشت.

مدیر آب و فاضلاب گناوه بیان کرد: بهترین راه برای پایدار ماندن وضعیت آب در شرایط کنونی صرفه جویی مناسب و جلوگیری از هدررفت آن با همکاری و همراهی آحاد مردم است.

وی افزود: در صورتی که همگان اصول مصرف بهینه را رعایت کنند بطور یکنواخت آب مناسب در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۴۱ هزار مشترک آب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق