2 هندبالیست نوجوان آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی ساحلی دعوت شدند


2 هندبالیست نوجوان آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی ساحلی دعوت شدند

ارومیه- ایرنا- رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: علی و حسین حیدریان، 2 نوجوانان هندبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی ساحلی نوجوانان کشور دعوت شدند.

شاهین کهنمویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی آمادگی، جهت اعزام به دومین دوره رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند، برگزار می‌شود.

وی گفت: علی حیدریان در قالب گروه اول و طی روزهای دوم تا پنجم مهرماه و حسین حیدریان در قالب گروه دوم و طی روزهای پنجم تا هشتم مهرماه در اردویی که در زمین ساحلی فدراسیون هندبال مجموعه انقلاب و زیر نظر مهدی قشقایی‌راد برگزار می‌شود، حضور خواهندیافت.

رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: کسری پوراعتماد، ارسلان قشقایی، متین گلدان و ابوالفضل رستمی از فارس، علی رئیسی، محمد محمدی، نیما شمس، صابر حیدری، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و حامد شمس از اصفهان، محمدیاسین مکاریان و حمیدرضا پورموسوی از چهارمحال و بختیاری، محمدرضا غفرانی و محمدمهدی حیدریان از همدان، آراد حسینی از کرمان، پوریا جمالی، محمدحسین سوزنده و علیرضا علیپور از بوشهر، ایلیا گلی از مازندران، پرهام ایمانی مسعودی از لرستان، امیرعباس زارعی از مرکزی و نوید صابری و علیرضا آرایش از هرمزگان به همراه ۲ هندبالیست استان آذربایجان‌غربی نفرات دعوت شده به اردو هستند.

مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا با تعویقی یک ساله به علت بیماری کرونا، قرار است بهمن امسال در بانکوک تایلند برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه